Ilyenek vannak

2009.05.31. 19:13

Annyira remek, hogy Pünkösd van, és semmi nincs nyitva, és nincs otthon kajám, mert nem volt eszembe ez az egész, és nem készültem fel rá! Meg ez az idő is nagyon csodálatos! Tegnap úgy volt, hogy megyek Madárkával bulizni, de ilyen hidegben valahogy nem volt indíttatásom. Aztán meg Steeve hívogatott, hogy gyerünk inni. De porcikám nem kívánta, csak betakaróztam és tévéztem. Különbenis, pénteken voltam inni Madárkával, ment a vodka-redbull, meg a mézes-málna, úgyhogy annyira nem hiányzott a pia(mi van velem?!)

Voltak itt a tulajék szerelni a csapot, és így hivatalosan is bejelentettem, hogy júliustól lépek. Nagyon sajnálkoztak. Köszönjék a fasszopónak! Arról nem beszélve, hogy a vita után leült velem beszélni az egyik lakótársam, A., és biztosított, hogy ők nem osztják a retek véleményét, és hogy megérti, hogy úgy beszéltem vele, mert ő is berágott volna, és nem tudja mit képzel magáról ez a csaj, hogy mindent megengedhet magának. És hogy jobban örülne, ha a ő menne el. Mondtam, hogy ezt vele beszéljék meg. De úgyse fogják, mert papíron nagy barátnők. Azért hihetetlen, hogy egyik- másik ember mennyire nem meri felvállalni a véleményét! Én is nagyon jóban voltam ezzel a csajjal, de mikor összeköltöztünk, és kezdett kibújni a szög a zsákból, én megmondtam, ha nem tetszett valami, meg kiálltam magamért! Ők tudják! Ja, és hogy a retek a vita után gondolkodott, hogy felhív! Hát engem ne hívjon fel, mit hívna rajtam?! Puncs!

Amúgy megmondtam Steevenek, hogy össze akarok velük költözni. Nagyon örült. Aztánn lehet, hogy nagy fába vágtam a fejszémet, mert 2 fiúval lakni biztos nem egy leányálom. De Steevet nagyon szeretem, nem birom elképzelni, hogy vele igazán össze tudnék veszni, meg megromlana a viszonyunk. A másik srácot nem igazán ismerem, remélem nem egy köcsög! Amúgy meg mindjáan vendéglátózunk, alig lennénk otthon. Meg én nagyon kupis csaj vagyok, szokták is mondani, hogy fiúnak kellett volna születnem, szóval ez se lesz gáz nekem. Remélem nem fogom megbánni! Egyedül biztos nem megyek, nem pocsékolom a pénzt/főleg hogy előző hónaphoz képest 80 ezerrel kevesebbet kerestem. Igaz, 1 hétig szabadságon voltam ,de ez akkor is karcsú! Ha ez nem változik, új melóhelyet is kell néznem.../ Még van egy kolléganőm, akinek feldobtam a labdát, hogy bútorozzunk össze. Meggondolja.

Zé meg eltűnt! Mikor legutóbb beszéltünk telefonon, ugye vidéken volt, és kérdezte szombaton visszajöjjön-e, de nemet mondtam, mert akkor még mindenképp menni akartam bulizni. Szóval így abban maradtunk, hogy vasnap talizunk. Igen ám, csak akkor még nem tudtam, hogy hétfőn 10-22ig, kedden pedig 7-éjfélig melózom! És ha Zével lennék vasnap, az azt jelentené, hogy nem aludnék semmit egész éjjel. És akkor nem tudom hogy bírnám az elkövetkező 2 napot. Tehát még pénteken írtam neki, hogy szombaton jöjjön viszza mégis. Vagyis először fel akartam hívni, de ki volt kapcsolva. És az a helyzet, h azóta se kaptam visszajelzést, h megkapta volna az üzim, illetve még 2x hívtam, de ki volt kapcsolva. Azt tudni kell, h ő már nem tud hívni pár hete, mert nem fizette a számláit, és letiltották. De őt még attól lehetne hívni, nem? Szóval gondolom lemerült, vagy nemtom. Az iwiwen volt fent, úgyhogy nem halt meg:) Namármost, ha nem is kapta meg az üzim, elvileg úgy van megbeszélve, hogy ma találkozunk. Nem tudom elérhető-e már, még ma nem hívtam, de ha nem is, meddig tartana valamelyik ismerőse telójáról írnia?! Szóval érdekes. Pedig kedden már megy Siófokra, és ha jól megtanulta az étlapot, sztem már kezdhet is. Jó lett volna még előtte talizni. Még lehet ma rácsörgök...

P.vel nem tudom mi van?! Pénteken el kezdett nekem hegyi beszédet tartani, hogy miért nincs már barátom, olyan klassz csaj vagyok, mért nem állapodok már meg. Mondom, egy:minek kössem le magam, kettő: én nem zárkózom el semmitől, csak sajnos sok a faszfej. Olyanok, mint ő, többek között! Azt hiszi ő akkora nagy ász, hogy már egy éve barátnője van, közbe meg csalja, mint állat, bár állítólag szereti! Ja, nagyon szeretheti! Hát egy ilyen kapcsolat nekem biztos nem kéne! Inkább maradok egyedül! És meg merte kérdezni, hogy mi volt köztem meg Mike között(egyik volt kollegám, most rúgták ki). Ugyanis mindenki meg van győződve-Madárka is!-hogy volt köztünk valami! Akkor hidjék! Csak nem tudom P.nek az egészhez mi köze lenne, és honnan veszi a bátorságot, hogy megkérdezze! És még egy ilyet is beszólt: Beillene a sorba!-Köcsög!

Edi is egy fasz! Valamelyik nap mondom neki, hogy meló után jó lenne beülni egy italra. Erre ő, h nem jó, mert kocsival van, amúgy is 1 órával hamarabb végez. De hogy menjek el hozzá, van otthon sör. Persze, rohanok!Mondom, az úgy nem jó, várjon meg, és én iszom, ő meg kólázik. Azt mondta, meggondolja. Ezzel szemben, nemhogy nem várt meg(pedig csak fél órát kellett volna, mert hamarabb zártunk), hanem azt se mondta, fogd meg a faszom, úgy elment! Biztos nagyon sietős lehetett! Bezzeg, ha azt mondtam volna, megyek hozzá baszni, biztos megvárt volna!

Hihetetlenek ezek a férfiak!

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr301155467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása