Keverés-kavarás

2009.06.07. 20:15

Szóval ott hagytam abba, hogy nagyon kellemetlenül érintene, ha kiderülne a munkahelyemen, hogy mi volt, meg van Zé és köztem. Attól függetlenül, hogy ő már nem dolgozik ott. 3 főnököm van, mindegyikkel eléggé jó a viszonyom, és szeretném,ha ez így is maradna. Namármost, az egyik közülük nő, és mindenki tudja, hogy rá volt kattanva Zére nagyon, tök jóban is voltak, de ennyi. Meg aztán ő jött rá, hogy Zé okoskodott, és ő buktatta le. Szóval ha kiderülne, hogy én Zével kavargatok, őt meg nem dugta meg, végem lenne! A másik főnököm meg kurva nagyot csalódna bennem, hogy egyáltalán szóba állok egy ilyen emberrel, és aztán meg biztos gyanakodna rám, hogy én is lopok! Még lehet ki is rúgna! És mindezt azért, mert egyesek nem tudják tartani a pofájukat! Egyébként nem tudom hogy gondolta P., hogy ezt így megkérdezi tőlem! Annyira jóban nem vagyunk, milyen jogon? Mindegy, Zével még ma le lesz tisztázva az ügy, ugyanis este találkozunk. Tegnap írt ugyanis, h holnap 10-ig dolgozik, aztán talizunk-e. Dolgozik? És Pesten? Ez is meglepő. Meg eddig úgy voltam, tuti megy Balcsira, és akkor lezárul ez a viszony, de így meg már kezd nagyon hosszúra nyúlni ez az egyszeri margitszigeti kalandnak indult dolog. Mindegy, úgyis lesz valami, addig kell élvezni, amíg tart! Tökre várom már, h elmondhassam neki ezt az egészet + az egyéb problémáimat, ja és le akarok vele feküdni!:) Szóval várom az estét...

Aztán a Pedro-ügy: Az úgy volt, h volt bent nálam volt kolleganőm, Lilike, és kérdezte mizu Pedroval, mert ő tudott a múltkori Romkertes kalandunkról. Én meg mondtam, h annyiban maradt. Erre másnap kapok tőle egy sms-t, h megszerezte nekem a Pedro számát , aki nem tiltakozott, és nem hagyhatom ki ezt a pasit, írjak neki. Én olyan ideges lettem! Mit kell kavarni? Leéget Pedro előtt? Később bejött hozzám és kiderült, h egy helyen dolgozik Pedro ismerősével, és az hívta fel Pedrot, h megadhatja-e a számát nekem. Nem tiltakozott! Hova szarjak?!? Most ez is komolyan azt várta, hogy majd még én fogom felhívni?! Mert gondolom most azt hiszi, én mondtam a Lilinek, h szerezze meg a számát! Persze, azért annyira nem vagyok rászorulva, már bocsánat! Az nem volt elég, h megkerestem iwiwen, meg még dalszöveget írtam neki, majd megint én szaladgáljak utána?! Kicsit el vannak tájolódva ezek a mai férfiak úgy látom! Szerintem én megtettem amit meg kellett tennem, ő viszont semmit. Bár Lili szerint még vissza kellett volna írnom a válaszára és ezzel Levis is egyetértett. Nem, aranyos volt amit ő írt, de ha akart volna valamit, talán mást is kellett volna írnia, nem gondolják? Nem érdekel, úgyis lesz még ennek folytatása, érzem a zsigereimben, csak úgy látszik még nem jött el az ideje. Ennyi.

Amúgyis, annyi más problémám van. Legfőképpen az albérletkeresés. Pénteken egész nap kecókat néztünk, és tök szoccosak, meg még drágák is, pedig a fiúknak egy hét múlva ki kell költözniük. Nekem a júniust már így is, úgy is ki kell csengetnem, szóval fizethetek 2 albérletet! Remek! Főleg hogyha kifizetem a 2 havi kauciót, alig marad pénzem. Már ha egyáltalán találunk kecót. Holnap néznek a fiúk, de nélkülem:S...

Rolo is írt tegnap iwiwen,h mikor tudnánk talizni, mert szeretne kérni egy szivességet. Na mi van már megint, ezek is nem tudnak leszállni rólam?! Mintha az embernek nem lenne jobb dolga, mint az ő kapcsolati válságukkal foglalkozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr641169937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása