Mellbevágó kérdés

2009.06.07. 00:09

Az a remek az életben, hogy egyes emberek nem tudnak csak a saját dolgaikkal foglalkozni, következésképp bele kell, hogy avatkozzanak mások dolgába, és olyan témákba gázolni, amihez, nincs közük-még ha jó szándékkal is-és az persze nem számít, hogy ezzel a másik életét megbonyolítják!

Kezdeném azzal, hogy múlt hétvégén nem találkoztam Zével, bár vasárnap már kicsörgött a telefonja, de baszta felvenni, úgyhogy ennyi. Aztán hétfőn hívott, hogy csak most jön vissza, este aludjak nála, mert kedden megy a Balcsira melóügyben, már lehet vissza se jön egész nyáron. Csakhát én hétfőn egésznapoztam, kedden pedig 7-00-ig dolgoztam! Úgyhogy megmondtam, hogy én nem megyek ki, ha holnap visszajön talizhatunk, ha nem akkor meg ennyi. Elkezdi:Köszi!-Nem, majd én egyből ugrok, 2 napig nem alszom, azért mert ő nem volt képes időben visszajönni Pestre! El ne képzelje már!

Végülis nem jött be a meló, szóval kedd este taliztunk. Elmentünk kocsmázni, aztán hozzá. Persze elkezdte kimagyarázni, miért nem jött vissza a hétvégén, de ezzel most nem húznám az időt. Előtte már 2 hete nem találoztunk, és amúgy rohadtul sanszos, hogy csajozott otthon, de most ez különösebben nem érdekel. Ennél jobban viszont az, hogy ugye tök jót beszélgettünk még a kocsmában, és valahogy szóbakerült az, hogy én őt jó embernek tartom-e. Hát kurvára nem! Egy igazi rohadék! Persze ezt így nem mondtam meg, csak mindig annyit, hogy hagyjuk már ezt a témát. És láttam, hogy tök szarul esett neki. És aztán otthon a szex után meg elkezdett nekem nagy pákozdi beszédet tartani, hogy ne tartsam olyan szar embernek azért, mert lopott ugye a munkahelyről/ő is ott dolgozott, ahol most én, és ezért rúgták ki/, mert ennek meg volt az oka, befektetetett több száz ezret valami bizniszbe ugyanis, és folyamatosan adnia kellett még a pénzt, és már alig volt neki, és ezért. Arra a kérdésre, hogy milyen bizniszbe természetesen nem válaszolt. Azt mondta, majd csak később tudja nekem elmondani. Ezt úgy értelmeztem, ha majd jobban megbízik bennem, és közelebb kerülünk egymáshoz. Amúgy meg nem csak azért tartom szar embernek, hogy lopott, azért inkább élelmesnek, de felelőtlennek, mert nem tudta hol a határ. Sokkalta inkább azért, mert egy csajozógépnek tartom, meg azért, amit velem is művelt, meg belehazudott a pofámba, ilyenek. Amúgy furcsállom, hogy ennyire számít neki, mit gondolok róla.

Na, aztán szerdán is nála voltam egész nap, este 10-kor mentem el. Egyrészt sokáig aludtunk, utána meg dvdztünk, aztán még megszexelt, és mentem. Kicsit untam már a banánt így egyébként, sok volt. Ez meg még azt akarta, aludjak megint nála! Persze! Különben mondta, hogy most hétvégén lehet megint megy haza, ami gondolom így is lett, mert azóta is se híre, se hamva. És miért járogatna haza heti rendszerességgel mostanság, ha nem csaj miatt! Nem kell hozzá diploma, hogy rájöjjek!

Na de mindettől függetlenül, éppen ma gondolkodtam rajta, hogy tök jó ez az egész nekem így ahogy van, még soha életemben nem vettem ennyire lazán egy fiút se, és ez így tök jó! Aztán jött P., és persze le kellett rombolnia ezt az egészet!

Úgy volt, hogy kérdezi tőlem, mi van Zével, lent van-e már Balcsin. Én meg megrökönyödve: Hát én honnan tudjam?-Mire ő: Miért, már nem járogatsz vele össze?

Nem tudom leírni a felháborodást, amit ekkor éreztem! Hogy meri ezt megkérdezni?!? Meg mi köze hozzá? És egyáltalán honnan tudja? Azt tudom, hogy anno vágta, de aztán azt is tudnia kellett, hogy vége lett! És akkor most? Csak nem Zé újságolta el neki? Ugyanis vele abban maradtunk, h most aztán senkinek nem mondja el! Ez nem vicc, ha ez kitudódik a munkahelyemen, abból komoly problémáim adódhatnak! Hogy konkrétan mire gondolok, majd legközelebb fejtem ki, ugyanis most abba kell hagynom.

És akkor majd írok a másik kavarós ügyről, melynek főszereplője Pedro...

Remélem holnap tudok írni, mert nagyon nyomja a bögyöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr951168421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása