Erősödik?

2009.06.21. 20:26

Szerdán költözök! A fiúk már várnak nagyon! Rolo fog költöztetni, persze Felhőcske tudta nélkül, mert abból lenne ám csak az igazán nagy balhé!

Zével találkozgatok továbbra is. Kicsit mintha erősödnének a szálak. Ezt abban vélem felfedezni, hogy már nem csak akkor ír meg hív, ha találkozni akar, hanem amúgy is érdeklődik mi van velem. Meg voltunk együtt bulizni! A barátaival ment és engem is elhívott! Máskor meg elment bulizni P.vel(!)-aki megkérdezte tőle, van-e köztünk valami, bár nem értem miért gondolja azt, hogy köze lenne hozzá!?!-és közben hajnalban írta nekem az sms-t, hogy jobban érezné magát, ha velem lenne.:))) Ilyet Zétől? Nem jellemző rá. Meg majd menjünk strandra, billiárdozni, bowlingozni, közös tervek tömkelege. Nem tudom, kicsit furi, érzem, hogy nagyon kedvel, de amúgy még mindig kötetlennek érzem ezt az egészet, és nekem addig jó!

Ediről kiderült, hogy nem csak az ágyban szar, de kollégának is pocsék!  

Mostanában elég sokat ittam, heti 2-3 alkalommal mindig volt egy berúgás, szóval csütörtök óta méregtelenítek. Kíváncsi vagyok meddig birom!:P

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr541199486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.06.22. 21:02:07

Azt mondják, hogy hogy az ivási toplistát, a vendéglátósok vezetik, az IT-sek, és a jogászok előtt... Így nem lepőgöm meg :D:D

Viszont, tisztulni mindig jó ;)

Liyliyth 2009.06.28. 22:29:45

Az tény, hogy a vendéglátós életmód elég durva! De nekem tetszik!:)
süti beállítások módosítása