El van ez már baszva!

2009.06.28. 23:36

Azt hiszem Zével befejeztem, legalábbis egy időre biztos. Az van ugyanis, hogy szombat hajnalban találkoztam vele meló után az ő kezdeményezésére. Minden tök jó, nézzük nála a tévét, beszélgetünk, egyszercsak csörög a telefonja, ő felveszi, és egy nővel beszélget kb 10 percen kereszül. Persze hallottam az egészet, hallatszott a csaj hangja. Be volt baszva, épp a buliból tartott hazafele, kérdezte Zé hol van. Mire ő mondta, hogy hol, csak éppen azt nem mondta, hogy nem egyedül, furcsa mód! És még kivettem a beszélgetésből, hogy együtt voltak ma bulizni, ugyanis hozzám Zé a Morrisonsból jött, csak nekem éppenséggel azt mesélte, volt kollegáival volt. Miután letette, számon is kértem az egészről. A nőt pár hete a Zp-ben ismerte meg, megvédte pár cigánytól, aztán megittak vmit. Most meg először vele volt a Morrisonsba, utána jöttek a fiúk, és elment velük. És hogy nem kell "izélnem", mert ez egy 35 éves nő, gyereke is van, meg barátja is.Csak barátok.

Szerintem ez elfelejtette kivel beszél! Már ismerhetne annyira, hogy nagyon jól tudom milyenek a férfiak, azért nem hagynának ki egy dugást, mert 35 éves meg pasija van! Barátok, persze! Azért cseréltek egyből telefonszámot, azért mentek együtt bulizni, azért őt hívja hazafelé menet, nem a pasiját, azért írt még neki smst, mikor hazaért is! Arról nem beszélve, hogy hallottam mikor beszéltek, hogy Zé mondja: Hát ott volt az András is!-Mire a nő:De te kellettél volna!-Zé meg:Mindenkit nem kaphatsz meg!-Szóval totálisan rá van kattanva, Zé meg nem fogja kihagyni a lehetőséget! Ismerem! És azt vettem le az egészből, hogy kurva jóban vannak, szóval biztos már csomót beszéltek.

Na, persze tök szar volt, ideges lettem, nem szóltam hozzá egy darabig. Abban biztos voltam, hogy eddig nem volt semmi köztük, viszont abban is, hogy majd lesz. És kurvára sért, hogy ennyire hülyének néz, hogy beveszem a dajkamesét! Némileg vígasztalt mondjuk, hogy mégis otthagyta a bulit(és a nőt), hogy velem találkozzon. Meg ugye nem járunk együtt, nem tartozik nekem semmivel, és mindig is mondtam, hogy gondolom, hogy vannak nőügyei, de amit nem tudok az nem fáj. De ezt már tudom. Nem közvetlenül, csak közvetve. Számomra egyértelmű a dolog. De próbáltam lenyugtatni magam, hogy ne duzzogjak ezen, majd holnap átgondolom mi legyen a továbbiakban. Ez is tisztára bújt, meg bizonygatta, hogy nincs semmi, úgyhogy hagytam magam megvigasztalni.Persze, hogy hazudik, mert fosik, hogy elveszít. Viszont egy kurva nagy hibát követett el azzal, hogy felvette a telefont. Mert ebből én levágtam mindent, csak ő ezt nem gondolta, mert úgy látszik azt hiszi ennyire buta vagyok. Azért ez fáj. Ha a barátom lenne, és úgy történik meg ez az egész, fogtam volna magam, és elviharzottam volna onnan, az bizos!

Másnap nem dolgoztam , jól elvoltunk egész nap, dvdztünk, stb. Majd este 6 körül mikor jövök vissza a zuhanyzásból látom, hogy már fel van öltözve buliszerkóba, és mondja a haverjának a telefonba, h mindjárt indul. Mondom mégis hova? Valami koncertre. Mondom jó, hogy én meg lettem kérdezve, hogy esetleg maradjunk-e még vagy valami. És meg sem kérdezett, én megyek-e. Ezt nem említettem neki, de szerintem gáz. Lehet meg volt már beszélve, hogy találkozik a nővel, azért nem hívott. De nem mond ám semmit, csk hallgat, meg úgy viselkedik, mintha misem történt volna! Kerüli a konfliktusokat. De hát mit várjunk egy mérlegtől? Szóval neki ilyen nő,mint én, biztos nem való!

Na, én meg tökre behisztiztem , nem szóltam hozzá, összeszedtem minden ott lévő holmimat. Ahogy kiérünk a lépcsőházból szinte rögtön: Hú, nekem mennem kell, mert jön a buszom!-és puszit akart adni, de én meg ellöktem magamtól, és mentem tovább. Jó, azért ez durva volt, és bánom is, de ő is paréj! Hát ha látod, hogy a csajod be van rágva, akkor csak nem hagyod ott a faszomba, nem!? Mindegy, ő ezt tette. És azóta is semmi. Amilyen béna sztem nem is merne írni, de lehet úgy van vele, neki ilyen hisztis nő nem kell. Meg úgyis ott van az a 35 éves. Biztos, hogy sokkal jobban illik hozzá, mint én.

Úgyhogy azt hiszem ez ennyi volt. Ezekután nincs kedvem találkozni vele. Legalábbis egy darabig biztos, hogy nem. Nem mondom, hogy nem fog hiányozni, mert kurvára fog. Dehát ez van. Tudtuk, hogy nem lesz ez örökéletű. De most már legalább én is nyugodt lelkiismerettel portyázhatok, ha úgy adódik. Már pedig nyár van, nem?;)

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr11214615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.06.29. 19:05:30

heh, ez kemény...mondjuk nem lepődtem meg.

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.07.01. 07:51:45

De-de nyár van, és szabad rablás :))
süti beállítások módosítása