Vársz van!

2009.07.08. 19:55

Zéről: A hisztim után 1 hétig nem jelentkezett. Gondoltam elege lett belőlem, illetve biztos jól elvan a nővel. Aztán vasárnap a következő üzenetet kaptam tőle:" Szia! Ne haragudj, nem akartalak annyira megbántani a múltkor! Sajnálom!"

Na hát nem erre számítottam! Inkább arra, ha ír is, úgy csinál, mint ha mi sem történt volna. Ez lenne jellemző rá. Mi ez a nyálas kamuszöveg? Tudom, hogy kb azt se érti mi volt a bajom. Csak azért írta, hogy békéljek meg és találkozzunk. Ha tényleg érdekelte volna, hogy megbántott, akkor már aznap írt volna, nem egy hét múlva! Mért várt ennyit? Vagy abban bízott, majd én jelentkezem? Vagy nem is érdekelte, de aztán érezte, hogy hiányzom? De én magam, vagy csak a testem ?

Mindegy, azóta, az az immáron 3 napja én nem válaszoltam neki. Tudom, hogy ez tök tirpák dolog, de egyszerűen nem tudam mit reagáljak. Voltak itt különböző ötletek:

Levis: "Mi van, nem jött össze a 35 éves nő?"-De mért írnám ezt, tudom, hogy összejött. Hát odáig volt érte! Zé meg tuti nem hagyta ki.

Villangó(az egyik lakótársam): "Ha őszintén gondoltad amit írtál, akkor majd felhívsz..."-De tudom, hogy nem volt őszinte! Csak így akarta megoldani a konfliktushelyzetet, hogy újra találkozzunk. Az eddigiek ismeretében már ez is nagy teljesítmény tőle egyébként.

De én nem akarok taktikázni, meg kimért picsa lenni! Nem akarom játszani a sértettet, mert már rég elszállt a haragom. Féltékeny sem vagyok már, inkább attól félek, talál valakit, aki komolyan érdekli, és már nem akar velem lenni. És nagyon hiányzik. És tökre bánt, hogy nem válaszoltam neki, és most mit gondolhat. Pedig valójában azért megérdemli. Nem tudom mi lesz szóval, egy kicsit még várok, aztán sztem meg fogom keresni. Mert szeretnék vele lenni. Nagyon jó vele lenni! Úgyhogy remélem az idő nekem fog dolgozni, nem ellenem.

Mi van, most fogok majd beleszeretni, amikor pont nem kéne?!?

Végülis annyira jellemző lenne rám...

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr661234891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.07.09. 00:47:07

nekem is az lett volna a kérdésem, hogy nem jött össze a 35 éves nő?

Liyliyth 2009.07.15. 17:44:32

@Titkos ügynök: Dehogynem! De mért érné be egy nővel, ha több is lehet egyszerre?
süti beállítások módosítása