Katasztrófavédelem

2009.07.16. 20:41

Nos, végülis írtam Zének, pontosan rá egy hétre, hogy ő írt. Már nagyon idegesített a dolog, meg hogy azon agyalok, mit írjak. Úgyhogy sztem a legegyszerűbb megoldást választottam, és legalább őszinte is volt:" Jó lenne már szexelnünk! Mi erről a véleményed?"-Velőmből jött, mert már durván kivagyok, már kezdtem elfelejteni mennyire szar ez az érzés. Persze visszaírt, mégpedig, hogy nagyon jól hangzik, és  úgy volt csütön talizunk, csak közben nekem változott a beom, így szerda-csüt-péntek offos voltam, úgyhogy felhívtam, hogy ne haragudjon, de nem hagyhatok ki egy ilyet, hogy 3 szabadnapom van egybe, szóval én hazamennék. Erre ő: Miért nem megyek le hozzá Balcsira?/*!!*/ Persze, hogy lementem volna, annyira jó lenne, nem csak őmiatta, hanem a Balcsi, fürdés, napfény, séta, buli, és persze szex a Balatonban!:) De aztán mégse jött össze, mivel dolgoznia kell, segít az apjának, szóval nem./Vagy lehet közbejött vmi kislány!.../Engem amúgy hidegen hagyott volna, mert el lettem volna napközben a parton, este meg gondolom nem dolgozott volna. De ezt nem mondtam neki, nem akartam akaszkodni. Úgyhogy ennyi, így vissza se jön Pestre, majd csak jövő héten, de akkor remélem tényleg, különben én magamhoz nyúlok!/Bár sztem amúgy is!:)/

Kedden voltunk meló után egyik volt kolleganőm házibulijába. Én mentem, Madárka, Szépike meg Atosz=>(tetszik nekem!) Nem volt olyan nagy  buli, inkább dumálgatós volt. Szépikének már barátnője van azóta, hogy elvesztette fő-(vagy mellék?)szerepét a blogomban, és nagy  a szerelem. Erről dumáltunk vele, és amúgy örülök neki. 4 körül kezdett mindenki elpunnyadni, úgyhogy le akartunk feküdni. Madárka mindenképp haza akart menni taxival, de 5 rongy lett volna, kicsit messze voltunk Pesttől. Úgyhogy kiharcoltam, aludjunk ott. Igaz a házigazda már durván kiütötte magát, szóval magunknak kellett helyet keresni. Befeküdtünk az anyjáék nagy ágyába,  én , Atosz és Madárka. Persze Atosz volt  középen. Én amúgy vártam volna, hogy majd lesz valami összebújás, simogatás, vagy vmi, de nem volt sajnos:(Én meg nem akartam rámászni, mert  P. így is olyan rossz híremet kelti. Pedig sztem bejövök neki...

*Még volt egy olyan mellékvágánya az estének, hogy nem találtuk szépikét, aztán az ablakból megláttuk, h a kocsijában alszik és Madárkával lementünk felhozni. Igen, csak ekkor már átöltöztünk alvósba, ami számomra egy olyan pólót jelentett, amiből kb fél seggem kivolt. Mivel abban a hitben voltunk, hogy már nincs ott senki, így mentünk le. Ezzel szemben kb 5 fiú állt lent a kertben, és igen jól szórakoztak. Én meg mondtam Madárkának, hogy akkor én most felmegyek, mert kicsit cink!Ráadásul a pólóm hátuljára ez volt ráírva:Katasztrófavédelem:)))

És holnap megyek strandra öcsémmel és lehet anya   is  jön! Rég nem volt  már ilyen!***

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr231250157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.07.17. 00:02:42

hahaha ez király sztori volt. katasztrófavédelem :D megnéztem volna ;)

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.07.17. 18:19:07

Ezt le kellett volna fényképezni :D:D:D

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2009.07.31. 17:21:30

Sétáltam a városban és láttam egy Katasztrófavédelmes autót, eszembe jutottál és megörökítettem neked :D
süti beállítások módosítása