Tears

2009.08.07. 21:49

Annyira szomorú vagyok! Persze Zé miatt megint, ki más lehetne az oka?

Az volt, hogy ugye megdumáltuk, hogy valószínűleg csüt.ön(azaz tegnap) találkozunk. Ám szerdán mikor végeztem a melóval hajnal 1 tájt és bekapcsoltam a telóm, egy üzenet várt tőle, melyet este 10-kor írt, h megy bulizni. Ilyet ő csak akkor ír, ha azt szeretné, h menjek. Felhívtam. Nagyon be volt rúgva. Ennyire még nem volt soha mióta ismerem. Egyből elkezdte nekem mondani, hogy a Margitszigeten van, és odajött hozzá egy csaj, akivel régen dugott, és most is biztos le akar vele feküdni. Ledöbbentem. Nem értettem mért mondja ezt nekem. Ezt mondtam is, meg hogy ez nagyon romantikus. Erre ő, hogy ő mégis inkább velem szeretne lenni. Mondtam hogy akkor odamegyek. Ő meg, hogy akkor menjek haza vele, és légyszives aludjak vele, mert ha itt marad, biztos megdugja a nőt, és változtassam meg. Ez mi?!

Természetesen mentem, és haza is mentünk, de nagyon be volt rúgva, összevissza beszélt, tökre leégetett a buszon is. És folyamatosan fényezte magát, hogy milyen jót dughatott volna, ő mégis inkább velem akart lenni, annak ellenére, h nekem meg is van. De mondom, ha én nem hívom fel, megdugta volna a csajt. Azt mondta lehet. Szóval biztos. Mindenesetre én nagyon örültem, hogy eljött velem és ilyen őszintén elmondta ezt az egészet. Úgy éreztem ez már eredmény. Otthon pedig kierőszakolta, hogy fürödjek vele, mert ez milyen fontos neki, utoljára 10 éve volt olyan barátnője, akivel együtt fürdött és nyíljak meg előtte. Én is csak egy fiúval fürödtem eddig együtt, a 3 éves kapcsolatommal. Szóval ez számomra se olyan dolog, hogy akárkivel. De belementem. Folyamatosan csak nézte az arcom meg puszilgatta a talpam. Én azt feltételeztem ez már jelent valamit. És jól esett. Örültem neki. Másnap sokáig aludtunk, és miután felébredtünk, nemsoká kellett mennie dolgozni.

(Ja, a ribanc így hogy vele nem, összejött a lakótársával, és itt aludt a mellettünk lévő szobában! Retek!)

Ugyebár eredetileg csüt.ön taliztunk volna, de így már erről nem volt szó, csak mondta, h éjfélig dolgozik, aztán lehet találkozik egyik volt kollegánkkal. Azért én este vártam, hogy esetleg majd jelentkezik. Igaz éjfélkor már aludtam, de kivételesen nem némítottam le a telóm. Persze hiába, mert baszott keresni.

Aztán ma kora délután rácsörögtem, mivel tudtam, hogy ma nem dolgozik, át akartam ugrani vmikor, ugyanis eléggé be voltam gerjedve. Nem akartam egész nap a nyakán lógni, azt se akartam, h menjünk ki strandra(pedig jó lett volna, és régen még mindig ő mondta, h menjünk). Úgy éreztem, ha ő elvárhatja hajnal 1kor hulla részegen, h menjek el érte, én is megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy átmegyek hozzá, ha épp úgy tartja a kedvem. Erre nem veszi fel a telefont. Meg azóta is vissza se hívott. Akkor én most mire gondoljak? Valaki mással van? Vagy csak egyszerűen nem akar velem lenni? Akkor meg mi volt ez az egész szerdán? Nem értem! Nem vágom mi van, és ez nagyon idegesít!

Annyit mindenesetre tudok, hogy ha valaki hív és arra nem vagy képes, hogy visszahívjad, az az ember kb semmit nem jelent neked! És előadhatja nekem a Hattyúk tavát a kádban, ez akkor is így van! És ez fáj. Meg az fáj, hogy tudom, hogy most jött el az a pont, hogy ki kéne rúgnom, páros lábbal. Pedig nem akarom megtenni. Mert ragaszkodom hozzá. És ez már nem csak az önérzet meg szerelmi párbaj, hanem gecire hiányozna! Csak nekem meg így gecire nem jó! Elegem van! Belőle is meg mindenből! Olyannyira, hogy sírok, miközben írom ezt a szart és folyik az orrom is és ez nem valami jó, mivel mindez egy internetkávézóban történik! Erről ennyit! Tényleg, mosoly az élet!

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr621295621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása