Bármerre lépek Zé terem

2009.09.13. 21:52

Na nem mintha annyira ellenemre lenne a dolog igazából, de tényleg ez van mostanában.

Kb. egy hete kezdődött a dolog, amikor munka után lakótársaimmal és pár kollegájukkal beültünk inni egy helyre. Aztán Steevevel már épp indultunk volna hazafelé, mikor ki jelent meg a lépcsőfordulóban? Zé!

Persze meglepődtem, de valahogy mégis olyan természetes volt az egész, és örültem, hogy látom. Egyébként úgy talált ránk, hogy Villangó már korábban elhagyta a társaságunkat és pont találkoztak az éjszakain és mondta neki Villangó, hogy tőlünk jön, erre Zé a következő megállóban leugrott a buszról és jött. Steevevel ők nagy barátok és már rég nem találkoztak, de azért gondolom én is elég nagy vonzótényező voltam.:)

Persze Zének örömére még maradtunk, nem is keveset. Éreztem a rajongását, hogy mennyire örül, hogy lát és beszélhetünk, miközben ott ülök mellette. És ez kölcsönös volt. Utána még haza is jött velünk, feljött kicsit. Majd reggel elmentek Steevevel(aki utazott el), és szinte rögtön írt nekem, hogy mit csinálok aznap. Igazság szerint én már akkor vissza akartam hívni hozzám, mert kívántam a testét, de annyira k.o.-n voltam, hogy bealudtam. De miután felkeltem sms-ztünk, aminek az lett az eredménye, hogy átmentem este. Akkor volt a meccs, azt megnéztük, közben nagyon toltam a bacardi-kólákat, és így másnaposan és úgy, hogy alig ettem egész nap, nem tett túl jót. Szóval bealudtam. Szegény Zé hiába simogatott stb., kivoltam. De aztán feléledtem és szexeltünk. 2x is, mert az első nagyon rövid ideig tartott. Isteni volt és már nagyon rámfért. Kb 10szeresen élveztem minden érintést, csókot és mozdulatot, mert 1 hónapig meg voltam fosztva ettől a csodás érzéstől. Újra éreztem, hogy élek, hogy folyik a vér az ereimben.

A történtekről és erről a szünetről nem beszéltünk semmit. Minden másról viszont annál inkább. Már ez is hiányzott, nagyon szeretek vele beszélgetni.

Azóta csütörtökön szeretett volna velem találkozni, de én szerda-csüt vidéken voltam. Ám amikor csütörtökön este 10 körül hazaállítottam, nem csak Steeve várt otthon, hanem Zé is. Na mondom, hogy még! Dvdztünk, és ott feküdt mellettem, és olyan jó volt érezni az illatát! És most nem a parfümjére gondolok, hanem a Zé-illatra. Utána én mentem feküdni, ő haza.

Tegnep pedig munka után én hívtam fel, hogy talizzunk. De ő már megbeszélte Steevevel, hogy mennek inni. Így én is mentem. Meg Villangó is. Ami némi problémát vetett fel, ugyanis én tudtam, hogy nem nagyon kedvelik egymást, de azért azt nem gondoltam, hogy ezt ennyire nyíltan kifejezésre is juttatják! Elsősorban Villangóval voltak problémák, nagyon szemtelen volt, Zé inkább csak védekezett meg visszavágott. Hát így egymás alázása, lekezelése ment egész este. Ami engem zavart. Mivel hogy mindkettőt szeretem. Ma meg is kérdeztem Villangót, hogy hogy gondolta ezt az egészet, kicsit túllőtt a célon(főleg,mikor a szájára vette Zé hugát, akit pedig tényleg mindennél jobban szeret), mire azt a választ kaptam, hogy Zé ennél sokkal rosszabbat érdemelne, mert egy féreg. Gondolhattam volna amúgy, h nő áll az egésznek a hátterében. Villangónak kb 1 éve volt egy nagy szerelme, és akkor még mindjáan egy helyen dolgoztak, és azt mondja Zé ráment a csajra, és Villangónak meg ilyet mondott: Nyugi, nem dugom meg a csajodat!

Szóval akkor erre én most mit mondjak? Tudom, hogy Zé is kurvára megéri a pénzét! Mindegy, megpróbálom többet nem összeengedni őket. Sajnáltam Zét tegnap, tudom, hogy Villangó megbántotta.

Egyébként tegnap ugye nem mehettünk haza együtt sajnos, mert a fiúk nem tudják mi van, és remélem, hogy soha nem is fogják megtudni, mert biztos, hogy csalódnának bennem. Különösen Villangó. Olyan sokra tart, mint nőt, nem akarom elveszteni a megbecsülését.

Zével ma nem tudtunk talizni, mert elment Győrbe. Reményeim szerint majd jövő héten, mert át akarom élni újra a szexet. És elraktározni magamba minél többet belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr211379920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása