Igen, elég nagy a csend errefelé. De azért itt vagyok! És jól vagyok! Volt egy kisebb őszi depim, amolyan "feleslegesnek érzem magam ezen a világon, és nem jelentene túl nagy problémát, ha egyik pillanatról a másikra eltűnnék". De elmúlt. :))

Furi, de mióta van itthon netünk, kevesebbet netezek, legalábbis blogolok, mint eddig. Ez olyan, mint mikor a szerelmes párok összeköltöznek, és onnantól fogva kevesebbet találkoznak, mint előtte. Ezt már több ismerősöm is állította. Én nem tudom, mert nincs ebben tapasztalatom. Furi.

Zével a kapcsolatom...olyan, mint eddig: van is meg nincs is. Most leginkább nincs, mondhatni 2 hete. Ja, forr is már a vérem. Pedig még csak 2 hete...

Villangóval a kapcsolatom...hmmmmmmm....érdekes! De jó értelemben érdekes:)

A munkahelyemen kőkemény sales verseny van, amit szeretnék megnyerni, de legrosszabb esetben is élmezőnyben lenni. Most erre koncentrálok. Plusz járni kéne angolra. Miért vagyok ilyen lusta?!? És híznom is kéne. Ma reggel bekentem magam önbarnítóval, és a tükör előtt jobban szemügyre véve magam, nem igazán tetszett a látvány. Már nagyon csontos vagyok. Ez nekem nagyon nem tetszik...

Már csak 2 hónap, és 26 leszek. Jajajajajaj, de nem akarom!....

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr521489895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása