Gaz csábítónak titulálva

2009.11.15. 23:43

Rolo és Felhőcske ismét színre lépett az életemben. Bizos érezték, hogy mostanában kicsit eseménytelen és ezért felkavarták az állóvizet...

Ezek az események nagyjából a ezen a héten következtek be:

1.-Editől megtudom, hogy Felhőcske összejött valami sráccal, és összeköltözik vele, elhagyja Rolot.

2.-Rolo sms-ben kér, hogy a héten találkozzunk valamikor, menjünk el koktélozni.(a történteket nem említi)

3.-Hajnalban hazaérve  a munkából felmegyek iwiwre, és két üzenet vár rám:az egyik Felhőcskétől, a másik a hugától, melyeknek az a lényege, hogy fel vannak háborodva, amiért tönkretettem ezt a kapcsolatot, mert hogy én összejöttem a Roloval. Felhőcske röviden, kulturáltabb formában írt, de a huga olyan stílusban, amit egy 17 éves lánytól nem igazán tudok tolerálni. Szerinte én elszedtem a legjobb barátnőm pasiját, lefeküdtem vele(!), ja és a lakótársaimmal is dugok!! Olyan üzenetet kapott vissza, amiben eléggé kiosztottam! Felhőcskének viszont csak annyit írtam, hogy holnap felhívom és tisztázzuk!

4.- Beszélek Felhőcskével./Végre, egy év elteltével hallom a hangját!/ Először szkeptikusan hallgat, várja, hogy én is bevalljam, amit már Rolo megtett.-Igen, Rolo azt állította, hogy én meg ő lelki társak vagyunk, és már alig vártuk, hogy Felhőcske eltűnjön a képből és most mi össze fogunk jönni és össze is költözünk.-Aztán ahogy előadtam az én verziómat, éreztem, hogy hisz nekem és mondta is. Rolo elmondta neki, h nyáron többször találkoztunk, hazavitt vidékre, elköltöztetett, amiket Felhőcske eléggé sérelmezett, mert hogy tehettem ezt a háta mögött. Mondtam, h mivel már nem voltunk bnők és nem is beszéltünk, nem a háta mögött volt. Illetve ismét elmondta, h Rolo akarta, h szakítsa meg velem a kapcsolatot, ő mindig ki akart békülni, de zsarolta, h akkor kiteszi a szűrét, és akkor nem tudott volna hova menni.Ő még mindig nem felejtett el...

5.-Rolo ír nekem iwiwre, hogy mizu, mivel smsekre nem válaszolok. Hát leírom, hogy miért nem és hogy eléggé kiakasztottak a történtek, és esetleg adna-e valamiféle magyarázatot? Ez ma történt.

Itt tartunk most.

És hogy hogy látom: Felhőcskének hiszek. Érzem, h igazat mond. Ezt azzal is alátámasztja, hogy ő benne lenne egy hármas találkában, amikoris szembesítenénk Rolot a hazugságaival. Gondolom Rolo velem vágott vissza, amiért Felhő otthagyja egy másikért. Hogy merészel belekeverni, és leégetni Felhőcske családja előtt is?! Ami pedig azt illeti, hogy annó ő tiltott el minket... ezt is elhiszem. Gondolom azt képzelte így majd nagyobb esélyekkel indul nálam. Bár ebben a kérdésben továbbra is haragszom Felhőcskére, mivel ha igazán szeretett volna, nem engedett volna el. Szerintem neki is könnyebb volt így, mivel már akkor is féltékenykedett.

Nagyon remélem, hogy nem fognak újra összejönni és hogy Felhőcskével egyszer majd újra...nem tudom jó lenne-e....

 

Tegnap voltunk bulizni White Angelben lakótársaimmal. Jó volt, kicsit kitombolhattam a feszültséget. Utána Villangóval aludtam. Nem próbálkozott be semmivel, csak átölelt és már aludtunk is. Olyan édi!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr751527869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása