Gátlások nélkül

2009.12.09. 14:39

Tegnap volt a bulink. Még most is be vagyok rúgva. De ezt megírom, aztán össze kell, hogy szedjem magam, mert haza akarok menni a tesómhoz. Le locsoltak pezsgővel. Tökre meg van keményedve tőle a hajam, meg össze van állva. Na de a lényeget...

Ezek a bulik mindig másak. Nem tudom egy lapon említeni azzal, mikor csak szimplán elmegy az ember partyzni. Ingyen folyik a pia. Ki se kell kérned, mert folyamatosan hozzák. Illetve az emberek nagy százalékát ismered, legtöbbjüket szereted is. A pia miatt meg még azt is szereted, akit amúgy nem.Felszabadulnak a gátlások, a kordában tartott, kimondatlan gondolatok,érzések, vágyak, ösztönök. Nem mentségeket keresek, hanem ez így van.

Elég jó csajnak tartom magam, de nem számoltam vele, hogy majd ennyien meg akarnak baszni.

A várt szerelmi vallomásokat nem gyűjtöttem be. Éreztem ezen emberek felől a rajongást, és egyik-másikuk próbálkozott jeleket küldeni felém, hogy megtudjam, amit már rég tudok. De vallomásokra nem volt alkalmuk, túlságosan le voltam kötve a többiekkel. A többiek...

Hol kezdjem?

Atosz. Az előzmények a nyári irásaimban benne foglaltatnak. Kb azóta is Madárkával jár, össze fognak költözni, nagy a szerelem. Egyszer csak fogja magát, magával húz a buliról, egy eldugott helyre, és azt akarja,amit. Gyönyörű testem! :) Nem kellett volna vele mennem, tudom, de bizonyítani akartam, amit bizonyítottam is: én ebben nem vagyok partner!/Bár azt meg kell mondjam, hogy eléggé ki vagyok éhezve, egész nap a szexre vágytam, pia nélkül is, ami talán 2 hónap pasi hiány után érthető is./ Nemet mondtam szóval, de látszott, hopgy kurvára nem erre számított. Szar ügy! És őszintén sajnálom, hogy ekkora faszfejek a férfiak/szinte kivétel nélkül/, hogy ha minden oké, mindent megkapnak, akkor is szemrebbenés nélkül megbasznak egy másik nőt, ha úgy adódik! Hozzá tenném, ha nem lenne  Madárka, akkor is nemet mondtam volna. Szerinte lezáratlan ügyünk van. Úgy tűnik ez így is marad. Bár később azt mondta, ha igent mondtam volna, ő végülis akkor is megállta volna. Igen, biztosan... Utána nem sokkal haza is ment. Lehet így meghalt a buli számára.

P. a másik. Pontosan ő az, akitől megfogadtam, hogy távol tartom magam, ugyanis mostanság 2 másik kolleganőmmel is kavart. Most akkora ász! Valahogy egymás mellé keveredtünk, és elkezdtünk csókolozni, majd egyszercsak fenn voltunk az emeleten, ahol még 1-2 szerelmes párocska volt rajtunk kívül. És ott az egyik asztalon szinte szó szerint megbasztuk egymást. Ruhán keresztül persze. Bár a végére már csak egy szál melltartóban voltam, de nemet mondtam ismét. Be is rágott, és otthagyott a picsába. Később még beszéltünk, és azt mondta, döntsem már el mit akarok, mert elege volt a játékból! Kérdezetem, hogy de jó volt-e. Azt mondta igen, de felesleges. Nem hinném. Hogyan lehetne felesleges, ami jó? Nem bánom egyébként ezt. Hihetetlenül nagy élmény volt. Tombolt a szenvedély. Nem is csoda, hiszen már egy éve folyik ez a játszma kettőnk között, izzik a szexuális feszültség rendesen. Döntsem el mit akarok! Én le akarok vele feküdni. Kívánom, ezt diktálják az ösztöneim. De képtelen vagyok megadni magam....

Smároltam Levissel. Nem tudom, hogy lehetséges ez, de megtörtént. Nem kellett volna. Mindegy, ez van.

Nem részletezném tovább, még bepróbálkozott 1-2 ember, akiktől nem is vártam volna.Eléggé összefolynak időnként az események.

A jó híremnek annyi, az már biztos. Ezeket látták egy páran, és azt is, hogy Atosszal kettesben elhagytuk a buli területét....Ég az arcom kicsit. És fáj a farcsontom is, annyira, h menni alig tudok, mert kétszer én úgy elestem! Legalábbis 2 rémlik...:)

Szép kis buli volt szóval.

Feloldódtak a gátlások, és történtek olyan dolgok, amik soha többet nem fognak valószínűleg. Jó oldala is van mindennek. Köszönöm Istenem, hogy átölelhettem és Ő is átölelt, mert hihetetlenül jó érzés volt. Mert " heted hét országban nem találtam mását". Kár, hogy semmi esélye a dolognak. Pont azért, mert Ő nem azt nézi egy nőn, hogy kit hogy basszon meg, ja és azon kevesek egyike, aki nem lépne félre. / De ugye, ha átölelt, akkor tuti, hogy kedvel engem, ugye?/

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr701585862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása