1.

2010.01.09. 22:06

Szóval az új évtized első bejegyzése!:)

Eltelt a karácsony jó gyorsan, nem is volt karácsonyi hangulatom, gondolom, mert olyan meleg volt, meg minden. De legalább együtt voltunk, nővérem is hazajött, meg pihentem is kicsit. Aztán a szilveszteri hét nagyon kemény volt ám, dolgoztam szinte mindig, és ütős forgalmak voltak. Viszont hihetetlen mennyiségű pénzt is begyűjtöttem ennek fejében. Azóta most van alkalmam pihenni igazából elsőnek. Szabad hétvége. Rám fért, mert megfáztam ráadásul, ki kéne feküdnöm. Főztem lasagnét és tequila sunriset iszogatok. Sokat gondolok rá. Változások vannak a munkahelyemen, amiknek nem örülök, többek között azért sem, mert nem jók ránézve. Utálom szomorúnak látni! Azt akarom, hogy nagyon jó legyen neki minden! Kicsit aggódom.

Ja, még decemberben betöltöttem a 26-ot. Életem első kapuzárási pánikja. Közelebb a 30-hoz. És még annyi mindent szeretnék! Például a tetoválást is mindig csak terveztem, majd, majd. Mikor? Majd 35-40 évesen?! Ideje megcsináltatni! Már csak el kell döntenem, hogy váll vagy derék. Vagy mindkettő.

Aztán egy fél-egy éven belül lépnem is kéne már egy nagyot a jövőm építésének érdekében, mert tényleg már csak néhány évem maradt, hogy megfogjam a pénzt. Úgy hogy össze kell szednem a bátorságom, és nekivágni az ismeretlennek és feladni mindent. Hamarosan remélem meg tudom tenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr141660120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása