Már rég nem jelentkeztem, azért is, mert nem sok minden történt. Csak a meló, néha egy-két buli, elvesztettem egy jó barátom, de aztán hamar vissza is kaptam, párszor összefutottam Zével, de csak dumáltunk, és jövő héten nyelvvizsgázom, gyönyörű lesz, nem vittem túlzásba a tanulást, kb hülyét fogok csinálni magamból, de elmegyek, ha már pénzt adtam érte!

És szerelem, szex, gyengédség? :)

Nos Villangóval a minap kissé öszeszűrtem a levet. Elmentünk bulizni többen, ami úgy végződött, hogy még itthon is ittunk és beszélgettünk a konyhában Villangóval, közben a kollégája elaludt az én ágyamban, és Villangó nem engedte felkelteni, hanem behúzott a szobájába, hogy aludjak vele. Máskor is volt már ilyen, de nem történt semmi, csak némi simogatás, meg kiskifliben aludtunk. Hát most több volt, mint kiskifli!:)

Ő kezdte meg az egészet, de én meg folytattam, mert hihetelenül jó volt az érintése, a csókjai, és jó volt viszonozni. Csak nem tudtam hol a határ. Most már tudom hol kellett volna leállni, de akkor nem tudtam gondolkozni ezen, hirtelen jött minden. Eléggé belemelegedtünk, ő elsősorban, én meg sodródtam. Konkrétan el is kezdtük csinálni, már bennem volt, de leállítottam. Lehet, hogy már mindegy lett volna, de nekem nem ment, nem akarok lefeküdni a lakótársammal! Nem tartom ezt normális dolognak! Milyen alapon? Csak azért, mert épp kapóra jövünk egymásnak?  És aztán mi lenne? Ha éppen nem lenne csaj nála, bekopogna hozzám, és időnként szexelnénk egyet. Ez így nem jó. Egyébként több, mint öt hónapja nem voltam férfival, talán ez mentségemre írható.

Na és most tök kellemetlen, azt se tudom, hogy viszonyuljak, mint ha mi sem történt volna, vagy hogyan? Zavar, hogy már látott mesztelenül, egyebekről már ne is beszéljünk. Ráadásul a másik lakótársam aznap reggel benyitott a szobájába, és ha nem is látta, hogy mesztelenek vagyunk, a biztonság kedvéért a bugyim azért a földön figyelt. Meg lehet a vélaménye gondolom.

Szóval ez van, kíváncsian várom ezután mi lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr931885351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2010.04.09. 00:18:00

mondd neki ezt, épp így:

"Ő kezdte meg az egészet, de én meg folytattam, mert hihetelenül jó volt az érintése, a csókjai, és jó volt viszonozni. Csak nem tudtam hol a határ. Most már tudom hol kellett volna leállni, de akkor nem tudtam gondolkozni ezen, hirtelen jött minden. Eléggé belemelegedtünk, ő elsősorban, én meg sodródtam. Konkrétan el is kezdtük csinálni, már bennem volt, de leállítottam. Lehet, hogy már mindegy lett volna, de nekem nem ment, nem akarok lefeküdni a lakótársammal! Nem tartom ezt normális dolognak! Milyen alapon? Csak azért, mert épp kapóra jövünk egymásnak? És aztán mi lenne? Ha éppen nem lenne csaj nála, bekopogna hozzám, és időnként szexelnénk egyet. Ez így nem jó. Egyébként több, mint öt hónapja nem voltam férfival, talán ez mentségemre írható."
süti beállítások módosítása