Én, mint szerető!?I.

2009.01.10. 23:30

Nos, ez 2009 első bejegyzése-de nem az utolsó!

Az a helyzet, hogy még nagyon próbálok megbarátkozni azzal a helyzetel, hogy szerető vagyok. Persze volt már olyan pasim, akivel csak összejártunk, ám nem volt barátnője. Egyszer voltam benne egy olyanban, hogy az egyik volt barátommal 2-3 havonta összedobtuk amink van, pedig volt barátnője. De abba a srácba bele voltam zúgva, meg volam vagy 18 éves akkor még.

Szóval elég új a helyzet. És ha olyan lenne ez a kapcsolat, hogy minden nap találkoznak, meg tök komoly az ügy, biztos nem is bírnám idegekkel. De ugye vidéki a csaj, meg Zé is sokat dolgozik, úgyhogy kb 2 hetente taliznak.

Ettől függetlenül, pár hete kiborultam egy kicsit. Szükségem lett volna rohadtul rá, és nem csak a dugás miatt, hanem lekileg is. Vele szex közben nagyon áramlanak az energiák, és akkor ez hiányzott nekem. Meg beszélgetni is szerettem volna. A problémáimról. Szóval kivételesen most én írtam neki, h este talizzunk. Mire ő, h most sajnos nem megy, de majd pótoljuk! Nem kellett hozzá diploma, h rájöjjek ez mit jelent: a barátnőjével van! Be is rágtam, meg is írtam, h nehogy azt képzelje már, majd ha ő nem barátnőzik, én 1ből ugrok!

Aznap este elmentem inni a többi kollegámmal, jól berúgtam, és az egyik drágával kicsit összemelegedtünk. Az úgy volt, h feljöttek hozzám a haverjával-/még nem akartam, h vége legyen az estének, így felhívtam őket.Persze ők biztos azt hitték, vmi 3mas szexparti lesz.Szar ügy!/ Na és elkezdett maszírozni, és kurva jó volt az érintés, és csak áramoltak, áramoltak az érzések. Közben kettesben is maradtunk. Végülis nem volt semmi extra, csak egy igen szenvedélyes ölelkezés meg egy kis csók. Amikor világossá vált számára, h le nem húzott bugyiban szeretném eltölteni az estét, berágott és elviharzott! Tök szar volt, tényleg nem akartam feleslegesen felhúzni, de különben meg megérdemli, mert ennek is barátnője van!

Na de másnap volt ám nagy lelkiismeret furdalásom Zé miatt! Még nekem, érted, nekem!?! Meg azt feltételeztem, h a másik kollegám majd bent elmondja mindenkinek mi volt. És akkor Zé mit gondol majd rólam?! Ígyhát elhatároztam, h én mondok el neki mindent még aznap, ugyanis akkor se én, se ő nem dolgoztunk. Ámbátor a drága még azt a napot is kedves barátnőjével töltötte. Nem is vette fel a telefont , csak miután megírtam neki, h nagyon fontos lenne beszélnünk,felhívott. Úgy, hogy a nő ott állt mellette!!!

Van még tovább is, csak most muszály abbahagynom!

Majd folyt. köv.!

Lylyth

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr4870060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása