Kivel?!?

2009.11.03. 21:49

Ma kihirdették a nyári eladási verseny eredményét a munkahelyemen: nyertem egy wellness hétvégét. Szép és jó és örülök, de igazából nincs kivel menjek. Mert hát kivel lenne jó? Egy pasival természetesen, akivel szeretsz együtt lenni, és szivesen elromantikáznál vele. Na és ez az ami nincs jelen az életemben mostanság. Rittig nem olyankor jön a lehetőség, amikor van megfelelő személy, pl mikor Viktorral jártam milyen jó lett volna! Most meg nem tudom kivel menjek.

Mekkora problémáim vannak, mi? Atya Ég!:)

Nos hát akkor nagy valószínűséggel majd valamelyik barátnőmmel megyek vagy vmelyik barátommal, lakótársammal(Villangó?), nővéremmel...

Vaaaaaaaaaaaaaagy

Addig beszerzek valakit! De valami arra érdemeset ám.

/A Zé ügy elég erőteljesen stagnál a se híre, se hamva állapotban, és egyébként sem érdemelné meg./

Bevezetik nálunk a szervízdíjat, illetve bizonyos havi forgalom túllépése esetén jutalékot kapunk. Következésképpen fejlesztenem kell a manipulációs képességeimet a minél több és drágább termékek eladásának szintjén. És akkor jóval több pénzt fogok keresni, mint eddig.

***Dollares*** :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr161497125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.11.03. 22:02:20

király, én sosem nyertem eddig semmit! :)
Jó lenne nekem is valami ilyesmi. Jövő héten kapom meg az üdülési csekkjeimet, de nem fogom tudni kihasználni én sem...majd ha jön ide a leányzó, max akkor. :/
süti beállítások módosítása