Zuhanás

2009.01.24. 23:50

Nagyon nagyot zuhant a szemembe. Persze nyilván én is az övében. És nem tudom hogy ér ez véget és mikor fogok leesni...

Nagyon sok dolog történt! Azóta az sms óta nem volt semmi Zével. Volt 1 nap, h együtt dolgoztunk, és akkor hallottam a többiektől, h volt bent a barátnője, és lehet este is jön vissza! Mondom, hogy gondoltad ezt, drága barátom, majd én meg itt fogok jópofizni vele!?Jó, akkor felhívja, h ne jöjjön, de nem érti mit stresszelek. Mondom, ja, inkább neked kéne, h lelkiismeret furdalásod legyen. Nem érti miért. Adta a hülyét! Meg hogy ez azért van, mert ez milyen kapcsolat, h csak 1 hónapban 1x találkoznak.Stb.,stb.-kicsit összevitáztunk.Mondtam, h még jó, h a múltkor nem mentem át hozzá! És tök szar volt este úgy otthagyni, h tudtam, ma este a barátnőjével lesz. Na ez az, h én nem így mentem bele ebbe a kapcsolatba!

Na, aztán volt szombaton ez a buli, ahol a fél munkahely ott volt.És annyira reméltem, h Zé is ott lesz, ráadásul azt az infót kaotam, h ő már ott van, szóval amikor én megérkeztem a többiekkel, és láttam, h Zé sehol nincs, rohadt csalódott lettem. Teljesen letörtem, és haza akartam menni. Pláne mikor a haverja mondta, h a barátnője még mindig fent van, és vele van. Akkor rohadjon meg! Alkoholba folytottam bánatom, és ott volt az a kollegám, aki múltkor fent volt nálam,P.. Én egy másik srác mellett ültem, és egész este járatta a száját, de persze P.-vel végig ment a szemezgetés.Aztán végülis én voltam az, aki fogta magát, és oda ült mellé. De ekkor már csutka voltam! Ekkor még nem is volt semmi, csak váltottunk pár szót, de a későbbiekben is én voltam az, aki el kezdte ölelgetni-persze neki se volt ellenére. Eléggé össze voltunk melegedve, mindenki csak lesett. De én akkor ezt nem fogtam fel, és azt sem, h ez valószínűleg vissza fog jutni Zé fülébe! Hát igen, az alkohol...

Ez még mind semmi, mert kitalálta, h menjek utána a fiú wc-be. Mondtam, h jöjjön ő a lány wc-be. Úgy is lett! Ahogy bejött egyből neki lökött a falnak, smároltunk, húzta a hajam, iszonyat durva volt, és ez nekem nagyon bejön!Esküszöm annyira felizgatott, alig bírtam magammal, haraptam, karmoltam, csak ő meg ezért haragszik, mert a barátnője megláthatja a nyomokat...

Végülis annyi kontrollom volt, h ennél ne történjen több, ja, csak annyi, h benyúltam a nadrágjába...Mindegy, aztán ő kiment, és szinte rögtön bejött a kolleganőm, a Baba, h mi van P.-vel, kint mindenki azt beszéli, h összejöttünk. Nagyon jó! De akkor még mindig nem fogtam fel, h mit gondolhatnak a többiek, h mit csinálhattunk mi a wc-be! Nagy nyugodtan menetm kifelé!

Az est hátralévő részében már főleg Babával voltam, táncoltunk, énekeltünk. P.-vel is beszéltem még kicsit, pl annyit, h tudom, h fogadott rám. Azt mondja, ez nem igaz.Nem hát! Utána mikor már mentünk haza, ő kurva gyorsan lelépett, mert holnap dolgozik, meg minden, de szerencsére egy másik kollegám hazakisért. Valahogy vele is úgy jött ki a lépés, h kézenfogva mentünk hazáig. Amúgy neki elég nagy kitérő volt, h elkisért, és rohadt hideg is volt aznao éjjel. Ezért is nőtt nagyot a szemembe azzal, h nem akart feljönni hozzám-mint a pasik általában-hanem elmondta, h mennyire örül, h megismert, és reméli találkozunk melóhelyen kívül is.Persze! A változatosság kedvéért neki is van barátnője. Amúgy helyes srác. De nem akarok tőle semmit. Elég már ami most van.

Na, gondoltam én, h Zé meg fogja tudni mi volt, mert szívni fogják P. vérét, de mondom emiatt nem hiszem, h ki fog rúgni, max féltékeny lesz, az meg még jól is jöhet. Reméltem, h nem esik nagyon szarul neki, de hát bocsánat, őt hol érdekelze, h engem mennyire bánt meg!?

A buli után volt 3 szabadnapom, és mikor visszamentem Baba olyan hírekkel fogadott, h sokkot kaptam! A fiúk közül mellesleg 1ik se dolgozott. Mondta Baba, h persze mindenki mondja P.-nek h mi volt köztünk, meg minden, ja és h Zé elmondta neki, h mi volt köztünk!!!Meg még egy másik kollegánknak is, de neki már korábban. Pedig azt beszéltük meg, h senkinek semmit, még ő mondta, h ez csak addig jó, még csak 2ten tudjuk! Erre ő elmondja a Babának!Aki persze 1ből elmondta a pasijának, aki szintén itt dolgozik. És mellesleg kurva jóban van P.-vel, szóval szerintem neki is el fogja mondani! Remek! Hogy mi összejárogattunk! És ha ez tovább terjeg, mindenki, a főnökeim is ezt fogják beszélni, h én dugogattam a Zével, de közben kavartam a P.-vel is! Meg még miket mondott Baba: hogy egy másik csajjal is sms-getett Zé, és gondolkodott, h megdugja-e!? Meg hogy egy másik kolleganőmre is ezt mondta:ezt is úgy megbasznám! Ja, és h engem megdugott a lépcsőházban-miközben ott csak előjáték volt! Meg ő ezt már mindenkinek elmondta, h ő csalja a barátnőjét, csak azt nem mondta kivel, ja és hogy nem tudja mit csináljon, mert az a csaj már kezd beleszeretni! Anyád picsáját! Tudja kit égessen le!? Kezdek beleszeretni, persze, azért kavartam most a P.-vel, mi?! És hogy nem tudja ezt h gondoltam ami a P.-vel volt. Hát jó gyorsan!De azért örülök, h ez fájt neki! Ennek nagyon örülök!

Eléggé berágtam! Kurva nagyot csalódtam benne, én annyira bíztam benne, teljesen más embernek gondoltam! Ennyire nem tartott tiszteletben! És nagyon féltem-és még mindig-hogy pletyka lesz ebből az egészből!Hát nagyon égő!!!

Szóval írtam neki, h tudom, h eljárt a pofája, és szedje össze magát, mert ha tovább terjed a dolog, én kitálalok a nőjének! Már ezt nem tudja visszacsinálni, de ha úgy van, tagadjon! Amíg mindketten azt mondjuk, nem igaz, addig csak pletyka! Egyébként annyi gerinc nem volt benne, h beismerje, azt mondta, ő senkinek nem mondta. Meg azért annyi jól esett volna, hogy bocsánatot kér, vagy mondjuk azt mondja, üljünk le, és beszéljük meg! De nem! Amúgy azt mondja Baba, nagyon fél, h elmondom a nőjének.Féljen is! Velem nem fog szórakozni!

Ráadásul jövő héten egy csomót fogunk együtt dolgozni! Nagyon jó lesz! Nincs kedvem egy levegőt szívni vele!

Azóta még P.-vel sem találkoztam, mert beteg volt. Vele is nem tudom mi lesz...

Lylyth

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr83900547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása