Mióta nem írtam, voltam Siófokon nyaralni pár napot. Jó volt, bár lehetett volna melegebb is, főleg a víz. Meg az történt, hogy elromlott a fényképezőm, nem fényképezett, most adtam le szervízbe nagy hiszti közepette, ugyanis arra a kérdésemre, hogy mégis mikor kapom vissza a gépem, a vevőszolgálatos csak flegmán ennyit válaszolt: Nem tudom!-Én : De mégis mikor, egy év múlva?-Ő: Hölgyem, nem tudom!-Persze, hogy kiborultam, nem?

És a szabadság óta melóztam ezerrel, péntek-szombat-vasárnap-hétfőn mentem orrba-szájba, reggeltől estig. Úgy hogy azt hiszem hogy nem is lehet csodálkozni rajta, hogy tegnap egész nap csak otthon voltunk a lakótársaimmal és ittunk kb 12 órán keresztül. Szóval volt ellazulás. Egyes részletek homályosak. Villangó kicsit nyomult, mint mindig, amikor részeg. Annyira szeretem, ahogy hozzám ér. Mármint nem csinál semmi különlegeset, csak jó érzés nagyon.

Zé írt nekem kb egy hete. Otthon voltam szabin vidéken, pont takarítottam, és annyira nem hiányoztak a pesti problémák. Ezt írta: Azért remélem valahogy jóvátehetem a hibám. -És én ezt válaszoltam(némi gondolkodás után, de szerintem annyira jó lett, és annyira belülről jött): Itt nem hibáról volt szó, hanem hozzáállásról. Erről nem tehetsz, ennyit váltottam ki belőled. Csak ez nekem nem elég, még egy szexpartnertől sem. Elmúlt már a haragom amúgy, de azzal együtt sajnos a kedvem is.

Két esélyes a dolog amúgy:

1.-Ugye egy hét telt el azóta , hogy a berágós sms-t írtam, és úgy volt vele, na meg kéne már dugni a Lylythet, ha ezt írom, biztos minden rendben lesz.

2.-Tényleg komolyan gondolta, nem akarta azzal, hogy nem hív vissza elbaszni, ami kettőnk közt volt.---De mi volt???---

Egyébként jól elvoltam nélküle teljesen. Ma éreztem először, hogy hiányzik. Tudni akarom mi van vele, jól van-e, meg olyan jó vele beszélgetni, és megnevettet meg én is őt, és tök jó olyankor! A szex is hiányzik. Önmagában véve is, de főleg vele. Ő biztos jól elvan, mert tuti vannak női. De gondol rám azért néha? És sajnálja, hogy ennyi volt? Ha tényleg igazánigazánigazán, akkor valahogy még úgyis jelentkezni fog, mert nem bírja ki! Mindig az jut eszembe amúgy, amikor még májusban rendszerint kint ittunk a Margit szigeten és szinte egész éjjel beszélgettünk. Jó volt. Hogy elmúlt... Illetve nekem már ezekkel a feltételekkel nem volt az igazi.

Mindegy, majd jön más biztosan...

Most meg az jön, hogy hazamegyek és megeszem a thai kajám, amit vettem! Imádom!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr141356538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása