Tovább folytatódik...

2008.12.10. 20:17

Na hy!

Azóta már volt folytatása a történetnek a kollegámmal. Igaz a munkahelyen nem tudunk sokat beszélgetni, de elég sűrűn ír nekem sms-t, aminek kurvára örülök. És hétfőn én dolgoztam, ő nem, és akkor is irogatott nap közben, hogy mit csinál stb., és tök jó érzés, hogy gondol rám! És este meg írta, h ma tudnánk találkozni. Fel is hívtam, mikor végeztem, és elmentünk egy kocsmába, ahol ott volt egy másik kollegám, aki aznap mondott fel. Erre ittunk. Nagyon sajnálom, mert nagyon édes srác volt, bírtam! Egy fasz a főnökünk! Később jöttek még más kollegáink is, de mi nem sokára mentünk a kedvessel. Kicsit feltűnő volt a többieknek, hogy együtt megyünk, mondták is neki másnap, h biztos volt vmi.

Szóval elindultunk hozzájuk, de közben ő jött azzal, h vmit el kell mondania.Kicsit mellbevágó volt! Szóval elmondta, csak hogy tudjak róla, hogy imádott kollegáim közt volt egy fogadás, h ki tud majd engem először megdugni!???

Kérdeztem, hogy jött ez?!Hát hogy először egy másik kolleganőmre szólt a fogadás, azt meg is nyerte az egyik srác, és akkor vmelyik kitalálta, h én legyek a következő áldozat! Csak az benne a vicces, hogy ez már azután volt, hogy mi összemelegedtünk! Úgyhogy ő már megnyerte volna. Csak ezt nem mondja el. Így bukik egy üveg piát.

Nagyon meglepődtem ezen az egészen, elég szarul esett. Mert én tényleg rohadtul birom őket, mindet, és nem vártam volna, h fogadnak rám! Dehát ők is csak pasiból vannak, mit lehet tenni! Különben meg a fogadás óta sincs változás:eddig is fűzték a fejem, meg ezután is fogják.Ennyi!

Csak azt nem tudom Zé minek mondta el!? Szerintem fosik, h le fogok feküdni vmelyikkel! Mert ilyen hülye szöveggel jött, h tudja, h én nem adom oda magam mindenkinek stb.Honnan tudja!?:)

Szóval nála aludtam, de előtte volt még egy igen hosszúra sikeredett szexparti. Ja, ő nagyon be volt ám rúgva, annyira, h nem bírt elélvezni./Ez még mindig a jobbik változat.Mi lett volna, ha fel sem áll neki?/Én meg annyira nem díjazom a nagyon hosszú meneteket. Nekem vagy sikerül az elején, vagy aztán már mindegy. Azért reggel bepótoltuk!:)

Csak tök szar, h van neki ez a "barátnője".Még nem rég jöttek össze, meg tök ritkán taliznak, de pénteken találkoztak, és megdugta, nem számított, h egy nappal előtte még velem volt!? Én nem akarok járni vele, de akkor is rossz, h neki van más! Mondjuk annyiban meg jó, h addig biztos, h ő sem akar járni velem, és így tök kötetlen.

De hogy később mi lesz? Én majd jól akarok kijönni ebből az egészből, mert mégis csak egy levegőt kell majd szívnunk továbbra is! Meg amúgy is birom, de tényleg!

Majd kiderül-vagy beborul!

Lylyth

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr100815738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása