Karácsonyi hangulatban

2008.12.16. 21:09

Na, le van tudva a karácsonyi bevásárlás! Legalábbis a nagy része. Anyáméknak kávéfőzőt vettem, mert a másik már rohadt régi volt. Öcsémnek karórát. Szerintem nagyon fog neki örülni, és biztos nem is számít rá! Már csak nővéremnek szeretnék vmi apróságot, meg mamámnak meg kersztanyáméknak vmi piát. Vasárnap lesz az utolsó szabadnapom Karácsonyig, addig ezt el kell intézni.

Zével majdnem egy hétig nem taliztunk, aztán vasnap én haza mehettem már 10-kor, ő meg éjfélig volt, de írt üzit, h nem iszunk-e meg vmit.Úgyhogy visszamásztam.Olyan jó volt beszélgetni vele meg egyáltalán vele lenni! Aztán náluk aludtunk.-Meg sok minden mást is!:)Nadon jó volt most!Nemtom mikor tali megint...

Nagyon sokat gondolok barátnőmre.Vagyis exbarátnőmre. Én levettem az iwiw-ről a közös képünket, de ő nem.Nem értem miért.És rakott fel magáról új képeket, és látom az arcán, h tökre le van fogyva. Biztos szétdrogozza az agyát! Ha neki jó ez az életvitel...

Olvastam ma vmit:Csak az tehet boldoggá, ami boldogtalanná is!

Igen, rohadt boldog voltam vele. Fel se fogtam akkor, amikor benne voltam, h milyen jó! Eszembe se jutott, h elveszíthetem! Úgy éreztem ő se lenne meg nélkülem. Úgy látszik tévedtem.

Azért kíváncsi vagyok szülinapomra vagy Karácsonyra fog-e írni...

Lylyth

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr90826953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása