Zűrzavaros

2009.12.16. 12:21

Nos, a bulinak lettek némi következményei rám nézve. Ahogy visszamentem dolgozni, pár nappal utána, hallom ám Levistől, hogy mennek a pletykák, miszerint én P.vel kavartam, a nyakában volt a lábam, stb., ami várható is volt, ugyanis amikor összegabalyodtunk, két másik kollegám a mellettünk lévő boxban ült. Igen ám, de a kis mocsok, arra a kérdésre, hogy miért viharzott el olyan hirtelen, és miért akart hazzamenni, azt hazudta, azért, mert én haraptam, karmoltam, és ez kompromitáló lett volna a barátnője előtt! Miközben a valódi ok, hogy nem bírta belémrakni! Mért nem vállalja fel? Vagy talán annyira cink, hogy időnként neki is nemet mond egy-egy nő?! És ami talán még ennél is durvább, P. olyat is mondott, hogy én csak azzal nem voltam jóban, aki nem akarta! Igazán? Ez kurva érdekes! Akkor egy hangyányit több hódítást zárolhattam volna.

Na, nekem se kellett több, amint bejött a szarházi, egyből kérdőre vontam, hogy mit hazudgál, és miért mond ilyenket rólam. Tagadta, hogy ő ezt mondta volna, legalábbis nem csak ő, mert mindenki látta mit műveltem, csak én annyira berúgtam, hogy nem emlékszem. Aztán elkezdi sorolni, hogy én smároltam vele, Atosszal, J.vel(!)! És hogy Atosz is, ő is miattam ment haza. Mondtam, h Atosszal én egyáltalán nem kavartam, illetve mi neki a kavarás? Mert ha az, h táncolok vkivel, illetve átölelem annak számít, akkor valóban kavartam az emberek felével! De azt kijelentettem, h az Atosszal tuti nem smároltam, nyugodtan kérdezze csak meg. J.vel kapcsolatban elbizonytalanodtam. Azt vágom, h a végére eléggé össsze voltunk melegedve, ölelgetett, és miközben táncoltunk, nyúlkált bele a nadrágomba. De én meg leállítottam, ezért is nem vágom, hogy smároltunk volna, és hogy hogy nem emlékszem, ilyen még nem volt! De nem fogok elé állni és megkérdezni, nem csinálok hülyét magamból, főleg, h még alig ismerem, nem is nagyon dumáltunk még. Szóval ha ez igaz, ez elég cink tényleg, pláne, hogy nős is. De ha smároltam vele, akkor smároltam, már nem tudom visszacsinálni! És az meg biztos, h nem P. fog felettem pálcát törni! Szóval vele eléggé összeugattunk, több mindenki füle hallatára, mert biztos csak neki nem fekszik az én bulizási stílusom, úgymond. Mondom, neked meg nem kell hozzá buli, te annélkül is ezt csinálod. Erre ő: Mondod te, az erkölcs mintaképe!-Én: Akárhogy is volt, én bármit megtehettem, mivel nincs semmi kötöttségem, nem úgy, mint neked!

Igen, főleg hogy elég durva dolgok derültek ki az utóbbi pár napban. P. az egyik kolleganőmmel már hónapok óta szexuális viszonyt folytat, holott mindkettőnek kapcsolata van. Ám az utóbbi pár hétben, el kezdte fűzni egy másik kolleganőmet, Svetlanat is. És vele pedig a buli előtt dugtak. És mára már Svetlana is kirúgta a pasiját, meg állítólag P. is a csaját, és köztük most valami komoly szövődik. Gratulálok! Nekem ilyen férfi kapcsolatba biztos nem kéne! És még jó, h nem dugtam vele, így nem álltam be a sorba.

Szóval zajlik az élet! De hát így szép, nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr291601973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása