Derült égből villámcsapás

2008.10.13. 18:23

Na igen, amikor azt mondod, hogy minden összejött, és mi jöhet még, és akkor tényleg történik még valami!

Nos azóta mondjuk találtam munkát, de rengeteget kell dolgozni, heti 60 órát. Az első ledolgozott 15 órás napom után, esküszöm alig bírtam hazamenni! Lehet, hogy nem is fogom bírni, még csak 1 hetet dolgoztam le, de egyelőre nem akarom otthagyni, mivel egyrészt utálok munkát keresni, és félek is, hogy találnék-e normálisat. Másrészről itt meg jó a pénz, és hát lenne mire elköltenem. Majd megláti!

A nagy problémám, hogy összevesztem a barátnőmmel. Immáron 1 hete nem beszéltünk. Tudni kell, h kb 1 éve ismerem, de az utóbbi fél évben annyira össze voltunk nőve, h tényleg minden szabadidőmet vele töltöttem, na meg a munkaidőmet is, ugyanis egy helyen dolgoztunk. 1 hete azon rágtam be, h meg volt beszélve, h talizunk, de ő lepattintott vmi idióta kifogással, és később is hívtam volna hogy mi a baj, és nem vette fel a telefonját! Persze nem is hívott vissza. Máskor nem csinált ilyet. Én meg berágtam, h engem senki ne rázzon le, meg nem veszi fel a telefont?! Szóval megírtam neki, h akkor én ezt befejeztem, és elmondhatta volna mi a baja, miért akar lerázni. És azt várná az ember, hogy erre, ha nincs igazam, írna vmit, vagy felhívna, de nem! Akkor mire gondoljak? Ezekszerint neki így ez jó, hogy megszakítottuk a kapcsolatot. Csak nem értem miért. Mert én úgy éreztem, ugyanúgy szeret, mint eddig. És nem szoktam ilyesmiben tévedni.

Tehát csak egyetlen ok marad kizárásos alapon: a barátja.

Nos, róluk tudni kell, h tök régóta 1ütt vannak, 1ütt is élnek, és én ugyan úgy jóban voltam a sráccal is, meg szerettem őt is. Aztán ő lehet félreértett vmit, mert egy picit rámmozdult. Nem tudom hogy gondolta egyébként, mert még ha halál szerelmes lennék belé, akkor sem tennék a barátnőm ellen! Amúgy meg be se jön nekem, szóval semmi. Mondom, ezt a baráti szeretetemet iránta ő félreéthette. És akkor elkezdett nekem sms-t írni, de csak baráti tartalommal, csak az volt a furcsa, hogy ezt a barátnőm előtt el akarta titkolni. Persze én meg visszamondtam neki, ugyanis nem volt titkolni valóm. Csak barátnőmnek is rohadtul furcsa volt, mit irogat, meg mit hazudgál a pasija. És utána én találkoztam 1x a sráccal, de nagyon érdekesen viselkedett velem, hozzám se szólt, meg mogorva volt, máskor meg mindig hülyéskedett.

Most meg ez van. Tehát szerintem a pasi vagy hazudott vmit(pl. azt, h én mentem rá), vagy megmondta bnőmnek, h többet nem mehetek oda, meg ne is találkozzon velem...Másra nem tudok gondolni! Derült égből villámcsapásként jött ez az egész! Annyira jól megvoltunk...

Nem tudok belenyugodni, hogy vége, többet nem beszélünk! Nem akarom elveszíteni!

Egyelőre nem engedi a büszkeségem, h felívjam. És mi van, ha nem is venné fel? Még várok egy kicsit, hátha ő jelentkezik.

És ez az egész megint csak azért van, mert a férfiak nem tudnak az agyukkal gondolkozni!

Már várom a szombati bulit. Egy volt osztálytársamnak lesz szülinapja és elhívott. És ott lesz az egyik expasim is, akit a barátnőméken keresztül ismertem meg. Majd kíváncsi leszek milyen lesz a visszhang erről az egészről!

Remélem már ennyi rossz dolog után vmi nagyon jó fog következni!

Csak ámulok és bámulok milyen gyorsan változik meg az életem, itt a szemem előtt, és egyszerűen nem tudok ellene tenni...

Lylyth

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr37711951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása