A buli(botrányba fulladva)

2009.08.04. 23:03

Jaj de nagyon régen nem írtam, mert egyszerűen nem volt időm! Csak a munka mindig meg a buli, és másnap döglés egész nap...

Szóval azóta találkoztam Zével, csaknem 3 hét kihagyás uán, és mondhatom igen kellemes estét töltöttünk együtt. Jó volt újra érezni az illatát, az ízét, az érintését, a csókjait, a testét ahogy nekem feszül és bennem van. Emellett nagyon jót beszélgettünk. Ő váltig állítja, hogy azóta ő sem volt mással. Annyira váltig, hogy már majdnem elhittem. Majdnem. Meg tökre féltékeny az egyik lakótársamra, Villangóra. Jó volt ezt látni rajta.:) A szexet követő másnap is végig együtt voltunk. Elmentünk étterembe is. És a találkozást megelőzendően szinte minden nap írt, meg felhívott részegen, és nagyon fel volt villanyozódva attól, hogy majd szeretnék lemenni hozzájuk Balatonra. Ám a szex után nem nagyon jelentkezett, 1,5 hete nem találkoztunk csak azért, h kölcsönadjam a bérletem a hugának. És volt egy olyan eset, hogy valamiért hívtam és nem vette fel, de még vissza se hívott! Ez kicsit szarul érintett. Viszont vasárnap és tegnap is mindenképpen akarta, hogy menjek át, de nem tudtam. Ha minden igaz, csüt.ön talizunk. Nem tudom, most valahogy úgy érzem, csak a testemre tart igényt. Persze annyira nagyon nincs ellenemre a dolog. Meg vannak most más dolgaim is...

Már a múltkor említettem, hogy bejön az egyik kollegám, Atosz. Tudom, hogy én is tetszem neki, mindig oltogattuk egymást, néha hazakisért stb. Az 1ik kolleganőm, Lilike meg volt győződve, hogy Atosz össze akar vele jönni. Smseztek is, meg mentek együtt inni(sosem 2tesben) és eléggé fel volt villanyozódva a kiscsaj. A másik kolleganőm(és tévedésem szerint barátnőm) Madárka elég nagy önbizalommal rendelkezik, mondhatni azt képzeli, körülötte forog a világ, és minden férfi a lábai előtt hever. Sejtettem, hogy ezt képzeli Atoszról is, bár én biztosra vettem, hogy Atosznak ez a stílus, meg hogy be nem áll a szája, nem jön be. Emellett Madárka is azt mondta nekem, imádja, de nem jönne vele össze. Tudtam, hogy oltogatják egymást meg smseznek, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget az egésznek. Én Madárkának mindenről beszámoltam, hogy mivel oltogat Atosz és én őt, és hogy nem rossz, és estleg benne lennék vele egy görbe estében. Múltkor lementünk Romkertbe, és egész este azzal etetett, hogy beszélt Atoszal, aki bevallotta, hogy én kellek neki, és hogy jön majd le Romkertbe, miattam! Kissé meglepődtem, de végülis elhittem, mert úgy vettem le a jeleket, hogy igaz lehet. Aztán Atosz nem is jött, és kiderült, hogy Madárka csak oltott.

Szombatra az Atosz házibulit szervezett. Lilike is és Madárka is nagyon fel voltak villanyozva, és persze én is örültem, mikor meghívott. Látva, hogy mindenkit szédít, és hogy tetszik a csajoknak, feltámadt a harci kedvem. Kíváncsi voltam, ha az összes csaj ott lesz akit fűzöget, mit fog kihozni a helyzetből. Bevallom azt hittem, tarolok.

Szombaton dolgoztam, úgy volt, hogy meló után én, Svetlana és P. megyünk Atoszhoz, ahol már ott volt Edi, Lili, Madárka + Atosz haverja. Egyszercsak beállított Madárka(Lilivel), mint egy királynő, hogy bunkó volt velük az Atosz, meg nem foglalkozott velük, és hogy elküldte őket a buliból! Nem sokkal később jöttek be Atoszék is taxival, és kint vitatkoztak a teraszon. Később fent az öltözőben összevesztem Madárkával, aki azt mondta nekem és Svetlananak, menjünk velük bulizni, Atoszhoz nem mehetünk és ne is szóljunk hozzá. Majd pont egy énnálam fiatalabb picsa fogja nekem meghatározni, hogy mit tehetek, mit nem! Mit képzel ez magáról? Szóval ezen jól összeugattunk,és hogy ő a helyünkbe nem állna vele szóba, mivel velük bunkó volt, és hogy neki milyen szar, hogy ekkorát csalódott abban az Atoszban, akivel...-és itt drámaian legyint-na mindegy!-és bevágva az ajtót levonul az öltözőből. /Itt már azért kezdtem sejteni, h vmi volt/Ja azt még kihagyam, hogy nem érti minek akarunk menni, mikor arra a buliba mi nem is voltunk meghívva!-Aha, szerinted! Tudja kit kezeljen le! Ez egy fasszopó!

Az lett a vége, hogy jött értük Edi(az a köcsög!), és ők peckesen beszálltak a kocsiba és elszáguldoak. Mi meg mentünk tovább inni Atosszal,a haverjával, Svetlanaval és P.vel. Berúgtam, P.vel kicsit különvonultunk és beszélgettünk, miközben a combjaimat simogatta(miniszoknyában voltam). De semmi több. Csak éreztem, h szeret. Mármint embert. Onnan tudom, hogy megpuszilta a homlokom, mikor szálltam be a taxiba. Ja, azért mert Svetlanaval és a másik két fiúval mentünk Atoszékhoz. Még kicsit iszogattunk, dumáltunk, majd mentünk feküdni. Egyértelmű volt a felosztás:Svetlana A.haverjával, mivel egy ideje már tetszenek egymásnak az egyik szobába és ágyba, mi meg Atosszal a másikba. Ott feküdtem mellette egy kispólóban és tangában ismét, csak most nem volt ott Madárka. Átölelt, simogattuk egymást, és így aludtunk el. Naon jó volt! Ha azt hinnétek, hogy nem próbálkozott be, természetesen tévedtek. Reggel ez is megtörtént. De nemet mondtam. Mivel menstruáltam, sok választásom nem is volt, de ezt ő nem tudja. Egyébként se lettem volna benne. Kérdezte ő is miért. Nem tudom, nincs rá akkora indíttatásom. Most csak azért, hogy mért ne? Meg biztos Zé miatt is. Nem tudom. Pedig megkérdezte, mi lenne, ha össszejárogatnánk. Meg sokáig próbálkozott, nyúlkálni akart folyamatosan, de nem hagytam, és más se volt. Csók se. Ellenben kivallattam mi van Madárkával. Kiderült, a héten munkán kívül is többször találkoztak-kettesben! És Atosz járni akart vele, úgy érezte ez kölcsönös, már kézen fogva jártak, és majdnem smároltak, de Madárka azt mondta neki, majd szombaton. A fasszopó! Direkt azt akarta, h én meg Lili azt lássuk, hogy ő kell Atosznak! Ja, és kikérdezte Atoszt, mit akar tőlünk. Ő meg mondta, h Lilitől abszolút semmit(ez igaz is), rám viszont azt mondta:Őt vinném!-Mire Madárka: Őt vihetnéd is!-Igen, neki ez a nagy barátság? Így beszél rólam, meg az orromnál fogva akar vezetni meg Lilit is? Alattomos sunyi róka! Meg is érdemli, h most azt hiszi, dugtam az Atosszal és tiszta ideg!

Majd írok még a további fejleményekről, mert vannak.

Ja, Zé fülébe simán visszajuthat P.től, hogy ottalvós buliban voltam, és a munkahelyemen úgy gondolja mindenki, dugtunk. Remélem nem lesz ebből gáz!

És az is eléggé sokat jár a fejemben, amit Svetlana mondott a buliban, mégpedig hogy ő már volt 2lány egy fiú felállásban, és biszexuális hajlamai vannak, amit mintegy célzásnak is vehetek. Mozgatja a fantáziám, nem kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr511289387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása