Páros lábbal...

2009.08.19. 23:23

...rúgtam ki a köcsögöt!

Nos, azóta, hogy hívtam Zét és nem vette fel + vissza se hívott, 1X keresett, de mivel dolgoztam, ki voltam kapcsolva, aztán pedig természetesen nem hívtam vissza. Aztán vasárnap írt nekem, hogy még egy hétig nélkülöznöm kell a társaságát, de aztán mehet!

???

Mi mehet? Miről beszél ez?

Annyira furcsán érintett, hogy írtam is neki, hogy egyáltalán nekem címezte-e az üzit. Mire válaszolt, hogy nekem, és azért írta ezt, mert a héten nem kommunikáltunk. Ja, és hogy ma ráérek-e.

A következő választ kapta:

"Igen, úgy elég nehéz kommunikálni, hogy vkit hívok és nem veszi fel + nem hív vissza! Bár biztos én vagyok a hülye, amiért azt feltételeztem, megtisztelsz ennyivel! És bár ilyen hozzáállással szivesen nélkülözöm a társaságod, mégis mért kéne még egy hétig és aztán mi mehet? Semmi nem mehet!"

Erre pedig már vissza se írt, gondolhattam volna, mert egy konfliktuskerülő szar, és ebből is elegem van egyébként! Egy férfivel lehessen már egy jót vitázni, könyörgöm! Inkább verjen meg, minthogy meneküljön a viták elől! Arról nem beszélve, ha igazán számítanék neki, nem hagyta volna ennyiben az egészet! De elmondom én mi van: biztos van neki más(ok), és most ezért hanyagolt engem, de azért még talomban akart tartani a biztonság kedvéért. Mit várt? Hogy aranykeretbe foglaltatom a nevét, amiért kilátásba helyezi, hogy több, mint 2 hét után találkozhatunk, nem számítva, hogy addig rám sem baszik, még a telefont sem veszi fel? Mit képzel ez magáról? Hogy háreme van, és éppen azt hívja magához, akihez kedve szottyan, és az legyen érte hálás? Nem, ez nekem így nem! Ilyet nem játszok. Még ha csak szexről lenne is szó köztünk(bár ennél már rég továbbléptünk, nagyrészt miatta!), akkor is lennének elvárásaim, hogy ne csak egyoldalú legyen a dolog. Elég volt!

____________________________________________________________________________

Tök jól vagyok amúgy! Bár holnap dolgozom, és ez némi aggodalommal tölt el(nagyon sokan lesznek!), de aztán megyek szabira! És jövő hét hétfőn megyek Siófokra öcsémmel és unokatesóimmal!:)))Happy!!! És vettem ma 2 cipőt is(az egyiket féláron) és ez már önmagában véve feldob! Hát még az, hogy vettem gésagolyókat is, és egyáltalán nem voltam zavarban a sexshopban, nem úgy, mint mikor a vibrátorom vettem! Fejlődöm! + kaptam törszvásárlói kártyát 20%-os kedvezménnyel, ja, és tetszik az eladó!:)

És ha mindez még nem lenne elég, van két csodálatos lakótársam, és igaz, hogy vannak hibáik(ma pl 2 hete penészedő húst dobtam ki a hűtőből), de igazán kedvelem őket, és tök jó így hazamenni, meg venni nekik kenyeret, és kaját csinálni, és nézni ahogy megeszik 2 perc alatt kb, mert finom és sose volt még ilyen jó dolguk! Villangóval szemben ugyan voltak fenntartásaim, mert elég nehezen engedek közel embereket, de mivel ő egy olyan pasi(és épp ezért buknak rá a nők), hogy elhiteti velem, hogy én vagyok a legvonzóbb csaj a világon, és hogy mennyire jó dolog, ha tvnézés közben ott szuszogok mellette, és kicsit odabújhat hozzám, hogy sikerült belopnia magát a szivembe! Igen, nő vagyok én is, és ilyenektől elgyengülök! Bár néha vitázunk, de olyankor gyorsan lebirkózzuk egymást!:)

Szóval ez van most.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr461324514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása