Lebukta

2009.09.25. 21:24

Az elmúlt napokban, hetekben az történt, hogy sajnos lebuktattam saját magam a hülyeségemmel a lakótársaim előtt. Úgy volt, hogy megyek át Zéhez, és mivel látták, hogy készülök valahova, mondtam, h randim lesz. Aztán ők pont lementek boltba, mikor hívott Zé, h indulhatok. Ám az úton észrevettem,h otthon maradt a telefonom. Rohantam vissza, nehogy hívjon Zé. De mikor beléptem, Steeve már így fogadott: "Zé keresett 2x is, és mikor felvettem, nem szólt bele. Vele randizol?"-Persze leblokkoltam és teljesen zavarba jöttem, valamit mondtam, de az biztos, h nem valami kielégítő magyarázatot. Majd gyorsan elmentem. Villangó semmit nem szólt, rám se nézett, elfordított háttal állt. Ő gyűlöli Zét. Megijedtem, mert féltem, csalódott bennemel fog tőlem távolodni ezmiatt. De szerencsére nem. Pár nap múlva, mikor beszéltünk, kérdezte milyen volt a randim. Én meg előadtam vmi kamu történetet. Nagyon rosszul hazudok egyébként. Ő meg mondta, h tudja, h Zével taliztam, és nem érti, miért pont vele és mekkorát fogok csalódni. Tudom, hogy igaza van, még így is, hogy nem támasztok nagy elvárásokat. Akkor is nagyon fog fájni. Ezért is nem akarom előttük felvállalni ezt az egészet, mert tudják, hogy jobbat érdemlek, és amúgy se látom értelmét, mert úgyis megint lesz vmi összeveszés, aztán megint nem találkozunk, akkor meg minek?

Amúgy Zé ki volt ezen akadva, hogy tartottam Villangó véleményétől, sőt azóta is vitatárgyát képezi köztünk Villangó. Mert ők utálják egymást. De attól én még jóban lehetek mindkettővel, vagy nem?

Egyébként jól alakultak mostanában a dolgok Zével, jó érzéseim voltak felé. Viszont kedden taliztunk, és kicsit türelmetlen meg kedvetlen volt. Aztán lefekvésnél mondta miért. A hugának lehet tüdőtágulata van. Az egy gyógyíthatatlan, halálos betegség, tudtátok? Én nem. Úgyhogy nagyon nagyon remélem, hogy nem erről van szó, mert Zé beleőrülne! Imádja a hugát. Meg hát olyan fiatal lány...

Rohadt betegségek!

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr721407386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ASDF ASDF (törölt) 2009.10.12. 23:07:23

remélem a hugával minden rendben lesz...
süti beállítások módosítása