Az esemény-és utána

2008.12.05. 16:56

Csakhogy nehogy egyszerű legyen az életem, sikerült kalandba keverednem tegnapelőtt az egyik kollegámmal. Ez még nem is lenne akkora probléma, de egyeseknél az a normális, hogy a szexuális aktus után kérdezik meg,miután már beleélveztek partnernőjükbe, esetleg szed-e gyógyszert.Végülis!Miért nem mondtam!?Persze én is fasz vagyok, tudom!

Tegnap dolgoztam, ma meg elkezdtem szaladgálni esemény utáni tabletta után.Na most én Budapesten élek, de amúgy vidéki vagyok, szóval körzeti orvosom itt nincs, meg még abszolúte nem voltam itt semilyen dokinál!Bepróbálkoztam a gyógyszertárban, hátha kiadják vény nélkül.Persze sikertelenül.Úgyhogy elmentem a Szent István kórházba, mert nővérem azt mondta, úgy tudja, ott kell feliratni, meg még régebben én is voltam ott az egyik bnőmmel, pont ezügyben. Az ápolónő tök bunkó volt, le akart rázni, hogy az baj, hogy nincs pesti bejelentett címem, és egyébként itt hol lakom. Az 1.kerületben, jó, akkor menjek innen, mert nem hozzájuk tartozom! De basszus, ennyi erővel modhattam volna, h a Nagyvárad téren lakom, ami már hozzájuk tartozik! És akkor arra a kérdésemre, h akkor mégis hova kell mennem, ott flegmázott, h hívjam fel a tudakozót, mert ő nem információs szolgálat! Csak velem meg ezt nem lehet megcsinálni, csak ő ezt nem tudta! Megmondtam, hogy addig én innen el nem megyek, még fel nem írják! Kihívta a főorvost, aki végülis felírta, de jött a faszságaival, h a járóbetegektől veszem el az időt, meg felesleges melót csinálok nekik! Körülbelül 5 percig tartott, amíg a nő megírta a receptet, aki azelőtt semmit nem csinált, csak netezett!Bocsánat!

Ja meg a doki, h egyáltalán minek kerülök ilyen helyzetbe! Azért! Mert én 5 évig szedtem fogamzásgátlót és májnagyobbodásom lett tőle, szóval már nem szedhetek!Azért! Gumival meg szar! Ha mindig gumival kéne csinálnom, inkább elmennék apácának!Más normális, megbízható fogamzásgátló módszerről meg nem igazán tudok! Akkor dögöljek meg?! Dugni meg mindenki szokott, nem?

Komolyan el akart küldeni a picsa! Nem hiszem, hogy ez egyáltalán felfogta, h miről is van szó! Ha meg leszarja, ne menjen ápolónőnek!Ja, és még így is csak 75% az esélye, h hatni is fog a gyógyszer!Hát rem. szerencsém lesz!

Az esemény meg úgy történt, h szerdán meló után pár kollegámmal elmentünk inni, köztük a kedvessel is.Már máskor is volt ilyen, volt úgy is, h csak ketten mentünk el iszogatni.Ám eddig még nem volt semmi.Tudtam, h bejövök neki, meg én is rohadtul szimpatizálok vele, annyira jó volt vele lenni! Be is csíptem rendesen, szóval amikor hazakísért, nem baráti,hanem másmilyen irányba fejlődtek fel a dolgok-a parkban.Majd a lépcsőházban is.Aztán feljött, és a többit már nem nehéz kitalálni...

Amúgy neki van most valami lány, akivel járnának, csak alig tud vele találkozni. Én meg nem tudom, egyenlőre nem bántam meg. Tudom, az gáz, h egy munkahelyen vagyunk, abból mindig csak a balhé van! De én nem akarok tőle semmit, esetleg még 1-2 ilyen akciót, mert a szex rohadt jó volt! Én nem is tudom, volt-e már bárkivel is ilyen jó első nekifutásra! Úgyhogy a többi majd kiderül!

Végülis úgy jó az élet, ha zajlik!

Lylyth

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr25806176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása