Barátnők és (ex)szeretők

2009.02.18. 17:45

Ez a Zé akkora egy fasz! Szerintem az van, hogy a barátnője felköltözött Pestre és itt dolgozik, mert mostanában csak ezt hallom tőle, hogy megint itt aludt nála, ide mentek, oda mentek.Persze ezt nem nekem mondja, de akár mondhatná is, mert én is ott állok mellette, amikor ilyeneket beszél másoknak. És nem csak ilyeneket, hanem például, hogy reméli ma este már kap pinát, mert nagyon kanos, de a nő nem akar vele dugni, mert meg van neki. Nagyon felháborítónak tartom, hogy ezt előttem kell megbeszélnie! Ennyire nincs rám tekintettel!? Komolyan mondom, ilyenkor mindig úgy érzem, mint ha levegőnek nézne, mint ha ott se lennék! Vagy tényleg ennyire jelentéktelen vagyok? Hát számára biztos. Rohadjon meg!

Na, és már péntek meg vasárnap este is úgy volt, hogy pár kollegám elment inni, és ez a retek is ment, és nem elvitte a barátnőjét?! Hétfőn meg szinte az egész munkahely ment, mert akkor volt Baba pasijának a búcsúestje. Még a múltkori ivászatnál mondta, hogy mindenki jöjjön mindenképp. Már ezért is furcsa volt, h hétfőn egész nap nekem senki nem mondta, hogy este akkor ugye én is jöjjek. De hát ki mondta volna? Zé dolgozott, a Tutajos(akinek elmondta az egész szitut) meg P..Igaz a konyhások hívtak, de oly nagy hangulatom sem volt ehhez az egészhez, meg ami kurva szarul esett, h volt bent Baba, és ő se mondta, h menjek. Valószínűleg azért, mert ő már tudta, amit én csak sejtettem: Zé viszi a barátnőjét is!

Ez akkor vált világossá számomra, amikor zárás után mentem kifele az étteremből, és ott mentek előttem édesden! Zé pont meglátott, mert lesett hátra.Anyád picsáját! Hogy gondolta ezt!? És ha mentem volna??? Mit gondol? Majd ott fogok jópofizni a barátnőjével!?

Szóval ezért nem hívott Baba(de elmehet a picsába ő is!), meg a Tutajos se, P. meg nyilván azért, mert bár már szoktam neki köszönni, már nem olyan a viszonyunk, mint volt.Pedig esküszöm azt kellett volna, hogy elmenjek és P.-vel kavarni, hogy lássa ez e retek, hogy nem érdekel(ami persze nem igaz.)

És akkor most már mindig ez lesz? Hogy én nem mehetek sehova a kollegáimmal, mert ő mindig hozza a barátnőjét? Egyáltalán minek kell hoznia? Arról nem beszélve, hogy azt a csajt is megalázza! Hát a társaságból nem egy ember tudja, hogy megcsalta velem, meg hogy a pultos csajjal is mi volt-és abba a kocsamába mentek, ahol az a pultos csaj dolgozik!!!Ez egy igazi szemét! Rohadjon meg!

Kurvára felhúztam magam ezen, meg elkurta a kedvemet, még másnap is tök depis voltam(az az tegnap).Ráadásul tegnap az egyik barátnőm is bejelentette, h jövő kedden húznak ki Angliába a pasijával. Kicsit mellbevágó volt, ez nagyon hirtelen jött! 2 héten belül mindkettő elvesztette az állását, szóval így döntöttek. Na, akkor még gyorsan összefutottam tegnap velük. Fel se fogtam, ki tudja mikor látom őket viszont. Ahogy elbúcsúztunk a nyugati aluljáróba és átöleltem őket, épp valami szomorú búcsúdalt énekeltek az aluljárós zenészek. Majdnem elbőgtem magam! Ráadásul Bee(a másik bnőm) is megy ki hónap végén Angliába. Én meg itt maradok egyedül-ilyen retek emberekkel!

Pont gondolkoztam, hogy mi lehet már Felhőcskéékkel is, és hogy kéne írni a pasijának, mire most megnéztem az iwiw-et,  és pont írt! Hogy mi van velem. Írtam, hogy így nem birom leírni, de összefuthatnánk 1x, ha ráér. Lehet, h ez szemétség Felhőcskével szemben, de hát magának csinálta! Gondolhatta volna, hogy ha össze akarunk jönni a pasijával, akkor megtesszük, akkor is, ha ő megszakítja velem a kapcsolatot. Különben meg nincs lekiismeret furdalásom, ugyanis én nem akarok a pasijától semmit, csak dumálni.Kíváncsi vagyok mi lesz ezzel is.

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr4951185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása