Nem tudom mi van velem, megzizzentem teljesen. Ugye szombaton kavarodtam össze Pedroval, de akkor még azt éreztem tisztán, hogy nem tudnám elveszíteni Zét, és tökre paráztam is, nehogy kiderüljön. Meg még vmilyen szinten lekiismeretfurdalásom is volt, hiába nem tartozunk egymásnak semmivel, de nem jellemző rám, hogy egyik este még x-szel dugjak, másik este meg y ágyában hemperegjünk. Persze attól még Pedrora is gondoltam néha, meg örültem annak, ami volt, de most meg már eljutottam arra a szintre, hogy csak körülötte forognak a gondolataim, és azon parázok, hogy fogunk-e még valaha is találkozni, lesz-e ennek az egésznek valami folytatása, ő akarja-e, vagy mi van?! Ugye telefonszámcsere nem volt, meg semmilyen szinten nem tudna kapcsolatba lépni velem, csak ha bejön a munkahelyemre, vagy ha bejelöl iwiwen. Nos, ez mindezidáig nem történt meg, pedig már szerda van, mint tudjuk. Igaz, 2 napja nem dolgozom, de akkor is, most itt várjak, meg parázzak, vajon bejön-e!? Én persze már megkerestem iwiwen, csak még nem jelöltem be, mivel írni is akartam vmit, és nem tudtam mit, meg vártam, h ő keressen fel inkább, de úgy tünik, arra várhatok. De miért? Nem akar semmit? Vagy nem mer keresni? Esetleg annyira nem érdekli az ügy, hogy vegye a fáradtságot? Nem tudom, és magamat sem értem egyik napról a másikra miért lángoltam fel ennyire, úgy, hogy egyébként szinte abszolút nem is ismerem. De nagyon tetszik, nagyon érdekel, és szeretnék már vele talákozni! Lehet ma írok neki mégiscsak, még gyüjtöm kicsit a bátorságom...

Máskülönben 5 napot ittam folyamatosan: ugye pénteken Zével a szigeten, utána szombaton volt a buli, majd vasnap átmentünk Madárkával Steevékhez Dvdézni, és akkor is ittunk, mondjuk én csak finoman. Aztán hétfő nagyon kemény nap volt a munkahelyemen, utána pár kollegámmal elmentünk inni rá. Hát olyan jól sikerült, h kedden reggel 7 órára értem haza! Tegnap pedig átmentem Zéhez dvdézni, és söröztünk. Igen, mert írt, h összefuthatnánk, meg minden, és mivel jobb dolgom úgy se volt-azt leszámítva, h Pedro miatt érezzem ezt a folyamatos gyomorösszerándulást(nem vmi kellemes)-átmentem este. Jó volt, jól éreztem magam, és el is feledkeztem Pedroról. Szex nem volt, mivel még mindig megvan, de azért eljátszadoztam vele...Egyébként lehet megy le Balcsira melózni a nyáron. Ez nekem, ha összejönnék Pedroval, kimondottan jól is jönne. Ha!...

Szóval az a lényeg, h ma végre nem iszok, el kell kezdeni méregteleníteni a szervezetemet. És levágattam a hajam. De nem ezek miatt vagyok feldobva. Valami mástól. Talán, hogy megláttam rá az esélyt, hogy esetleg tudok még szeretni. Már igen régen nem volt ilyen. És ez nagyon jó dolog! Akkor is, ha most még para van...

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr341120027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása