Káosz van!

2008.09.30. 18:56

Igen, most kész káosz az életem!

Nincs munkám, vagyis van, csak éppen táppénzen vagyok, és már nem mehetek vissza dolgozni, mert ezekután úgyis kirúgnának. Inkább elejét veszem, és pénteken mikor leadom a táppénzes papírt, felmondok.

Igen ám, de már munkát kéne keresni, ugyanis pénzből élek, és amúgy is az ehavi fizum megnézhetem milyen lesz a táppénz miatt-már ha megkapom! De ahogy a felhozatalt elnéztem állásajánlatok terén, nem túl fényes a helyzet! Még rosszabb, mint pasik terén!És különben is rühellek állásinterjúkra és próbanapokra járni! Dehát kénytelen leszek! Nagyon félek, hogy nem találok vmit hamarosan, és akkor haza kell költöznöm anyukámékhoz vidékre! Én nem birom ki ezt a szégyent, és nem akarok megint mindent a semmiről elkezdeni! Valamit találni kell! Kell!

Persze a nyelvvizsgáimnak is ilyenkor kell lenniük! Remek időzítés! Csakhát amikor jelentkeztem nem gondoltam, hogy majd munkanélküli leszek...

Ja és persze a pasik!

Az egyik jobban félreért, mint a másik, és olyan rohadt nagyon az elvárások-van akinek felém, és van aki felé nekem. Na mindegy, erről majd máskor bővebben, most megyek és találkozom a volt barátommal. Remélem majd megérti, hogy tegnap csak a pia hatására ragadtattam el magam, és többet ez nem fog előfordulni, ja és semmi esélye annak, hogy megint újra kezdjük!

Hát sok sikert magamnak!

Lylyth

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr2689495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása