Zöld szemű szörnyeteg

2008.12.01. 22:52

Hú, már igen régen nem írtam, azóta történt egy s más.

A legfontosabb, hogy megtudtam, miért is nem akarja már velem bnőm tartani a kapcsolatot.Kb 1 hónappal azután, h nem beszéltünk, én írtam neki egy sms-t, de végülis nem barátilag, csak hogy ő megkapta-e a táppénzt meg ilyesmi./Hozzáteszem, én már próbáltam hívni korábban, de baszta felvenni a telefont!/Nos erre válaszolt is, ennek én nagyon megörülem, és írtam neki, h tök szar, h semmit nem tudok róla.Erre ő, h neki is rossz, meg ő nem haragudott rám, nem akarta megszakítani a kapcsolatot, mint ahogy hittem.Meg hogy már akart keresni, csak nem mert,stb..Szóval én meg azt hittem, akkor most már biztos kibékülhetünk, csak félreértés volt az egész, minden mehet a régiben.Ezt le is írtam neki, meg hogy hívjon fel hétvégén, megbeszélünk mindent.Szerinted hívott???

Már épp nem tudtam mire gondoljak,és felhívom már én, amikor kaptam egy mailt a pasijától, amiben közölte velem, hogy a lányzó féltékenységből nem tartja velem a kapcsolatot, mert nem hiszi el, h köztem meg a pasija között nem volt semmi!

Na, ez milyen?!?

Én nem akartam elhinni, azt hittem biztos a faszi kavar, ezt le is írtam neki, meg azt is,  h esetleg benne nem bízik és hogy meglehetősen hűvösen viselkedett velem, mikor utoljára náluk voltam(már a pasi).Erre ő vissza, h az is azért volt, mert ha kicsit is kedves lett volna  velem, a bnőm egyből azt hitte volna, akar tőlem vmit!Ja, és hogy azért is nincs neki másik bnője sem, mert mindegyikre féltékeny volt, inkább megszakította velük a kapcsolatot! Amúgy ő örül, h megismert, és sajnálja, h így alakult.

Kétkedve fogadtam a hírt, de aztán átgondoltam az egészet, és tény, h barátnőm féltékenymániás! Hányszor csinált botrányt- nyilvános helyen is -alaptalanul, és hogy égett az arcom!Az is tény, h volt némi alapja, mert a vak is látta, h a sráccal kurvára bírjuk egymást.Mondjuk részemről abszolút csak baráti alapon, az ő részéről nemtom...Valamint az is tény, hogy bocsánat, ha ő tartani akarta volna velem a kapcsolatot, mi akadályozta volna meg ebben!?

Szóval most már elhiszem. És kurvára szarul esik, h neki ennyi egy barátság!Jó, szar ügy, én sem tudom mit csináltam volna, ha azt feltételezem a pasimról, hogy érez vmit a bnőm iránt!De basszus, én még abban is benne lettem volna, h akkor a sráccal többet nem talizok, csak vele!Meg ez, h ennyivel nem tisztel meg, h elmondja, ez és ez van, hanem sunyi módon nem veszi fel a telefont, ha hívom, majd csak leszállok róla 1x, mi?

Hát ha ezt akarta, megkapta, mert én kimentem ebből a sorozatból! Basszus, azért ez nem a Jóban, rosszban!

Vagy én gondolkodom hülyén, és neki van igaza? Nem tudom. De az biztos, h az elején kurvára hiányzott és nagyon fájt az egész, és még mindig hiányzik, mert egy nagyon boldog időszakom volt mellette! De már másképp látom őt! Nem olyan, mint hittem.Vagy legalábbis nem voltam olyan fontos neki, mint hittem. Mert ha annyira szeretett volna, mint én őt, nem bírta volna ezt megtenni velem! Hogy egyik napról a másikra kitöröl az életéből.

Tényleg ennyin múlik egy barátság?

Hát igen, ahol a féltékenység felüti alattomos kis zöld fejét...

Lylyth

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr73798860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása