Kalandból kalandba

2009.05.10. 23:44

Nos, az utolsó néhány nap elég mozgalmas volt számomra. Ugye a múltkor megírtam Zének, h majd én írok, ha ráérek. Ennek ellenére csüt.ön megint ő írt, h mikor érek rá a héten. Erre én, h ezen a héten nem lesz jó nekem, mert tényleg nem értem volna rá, ugyanis melóztam minden nap, kivéve a vasárnapot(az az a mát), de mára már volt programom. Csak közben elég szar volt a forgalom egész héten/vissza is esett a pénzem rendesen:(/, és ezért pénteken 5-re mentem volna dolgozni, de felhívtak, h nem kell. Szóval én meg rácsörögtem Zére, h akkor ma tudnánk talizni. Így is lett, megint kimentünk a Margit szigetre, ittunk, kurva jót beszélgettünk, iszonyat gyorsan repült az idő, azon kaptuk magunkat, h már hajnal van, és elfogytak az emberek. Ennek persze mi nagyon örültünk, és kerestünk egy tök jó helyet a Duna parton, szexelés céljából. Jó is lett volna minden, hihetetlen nagy élmény volt ilyen környezetben, meg egy számomra még felfedezetlen pózban, élveztem a dolgot, ám egyszer csak azt tapasztaltam, h Zé abbahagyja. Majd mondja, h valaki figyel minket! A fák között, tőlünk max 10 méterre egy alak körvonalazódott! Ráadásul már jó ideje figyelhetett minket, mert Zé már rég hallott vmi csörtetést, csak nem látta mi az. Kurva anyját! Nincs jobb dolga, mint másokat kukkolni?! Kicsit szar érzés, h egy tök idegen ember meglátott ilyen intim pillanatokban, de a szabadtéri szex sajnos ilyen kockázatokat rejt magában. A köcsög egy darabig még ott állt, aztán észrevette magát, és eloldalgott. Mi meg felkerekedtünk, és kerestünk egy másik helyet, ahol befejezhettük, amit elkezdtünk. Ott már elvileg nem látott senki, max hallott.:) Utána Zé tök furi volt, úgy látszott nagyon hálás ezért az élményért, és végig kézenfogva mentünk  a budai hídfőig. Pedig nem szoktunk. Meg búcsúzáskor meg is csókolt, pedig puszival szoktunk elválni. Meg nem tudom, olyan kis gyengéd volt. Mondhatom olyan fáradt voltam, h alig bírtam hazamászni. Nagyon leszívta az energiáimat.

Szombaton dolgoztam, és vmiért bejött Dave. Én meg ahogy kisérem ki a vendéget, látom, h vki áll az ajtónál. Hát Zé volt az! Davevel volt, csak nem akart bejönni a managerek miatt. De azért mondhatta volna Davenek, h szóljon nekem, nem? Mert ha én véletlen nem látom meg, nem is tudtam volna hogy ott van! Így beszéltünk egy kicsit, de teljesen más volt, mint ahogy előző nap elváltunk, tök tartózkodó. Aztán este a fél munkahely ment a törzshely kocsmánkba, mert egyik szakács szülinapját ünnepeltük. És ott volt Zé is. Váltottunk pár szót, aztán mi Madárkával nem sokat maradtunk, mert mentünk tovább bulizni, egy kollegánk elvitt kocsival a Romkertbe. Jó volt a buli, csak iszonyat tömeg volt, meg Madárka 5 percenként találkozott ismerőseivel, és mindig leragadtunk.

Na, és pár hete már írtam a báros srácról/Pedroról/, aki tetszik nekem, de ugye azóta már elment. Mindig kedves volt velem, de nem tudtam ez jelent-e vmit, bejövök-e neki, mert még másokkal is tök kedves volt. Lényeg a lényeg, vele is összefutottunk, és mondhatom nagyon örültem neki. Dumáltunk kicsit, aztán mi sodródtunk tovább, de nem sokkal később ismét felbukkant, odajött hozzánk, és utána végig ott is maradt mellettem, ami jó is volt, mert Madárka gyakran eltünedezett. És én már nem tudom, h volt, mert persze addigra már volt az agyamba, nem is kevés, de valahogy egyszercsak elkezdtünk csókolózni. Már azt se tudom ki kezdeményezte(nyilván én amúgy), de annyira magától jött az egész! Tökre örültem, mert amúgy meg már azt hittem nem is fogom többet látni. Most meg egyszerre csak ott volt a karjaimban, és ő is nagyon örült nekem!:) Nagyon jól elvoltunk sokáig, utána én elmentem wc-re, ránéztem a telómra, és láttam, h Zé csomószor hívott. Felhívtam, már otthon volt, és azt akarta, h menjek már át. Mondom, nem fogom itthagyni a bulit, meg amúgy is mit akar, mikor menstruálok(ugyanis tegnap a szex után persze megjött). Azt mondta nem baj, csak legyek ott.:))))))

Mindegy, nemet mondtam, de olyan jól esett, és úgy mentem volna, szóval gondolkodóba estem, h hívok egy taxit. Ám ahogy kiléptem a Wc-ből, Pedro ott várt rám, és ahogy megláttam gyönyörű fekete szemeit...Nos, maradtam. Tényleg nagyon jól éreztem magamat vele. Ő olyan aranyos! Közben megkerestük Madárkát is, ja és felbukkant a főnököm is,lejött uánunk, ugyanis rá van kattanva Madárkára. Jó, hogy most látta hogyan smárolok! Még át akartak menni vhová, de nekünk már jött a taxink, amit Pedro hívott. Szóval mi mentünk. Go a lakása...Persze ott is folyt tovább a smárolás, aztán az egyebek. Nem akarok hazudni, tényleg szinte volt minden, kivéve nyilván a lényeget. Elég nyomulós is volt. De az a furcsa az egészben, h közben is csomószor eszembe jutott Zé, h ő meg várt volna, és vele kéne lennem...

Na, aztán kicsit aludtunk, majd felébredtünk, megint voltak dolgok, aztán tök jót dumáltunk, megint picit aludtunk, majd mondtam, h hívjon egy taxit, mert én megyek. Mikor leértünk, a taxi már ott várt, szóval gyorsan adtam neki egy puszit, majd mentem. Telefonszám csere, semmi nem volt, meg arról se volt szó, h fogunk-e még találkozni. Mindegy, tudja hol dolgozom, ha nagyon meg akar keresni...

Ahogy hazaértem, egyből felhívtam Zét. Csak a tegnapi buliról beszéltünk. Persze nem mondtam neki, h egy másik srácnál aludtam! Remélem nem fogja megtudni, pedig nagyon könnyen visszajuthat a fülébe! Nem mintha tartoznánk bármivel is egymásnak, de akkor sem akartam elmondani! Ő se mondja el a többi nőügyeit, pedig sztem biztos vannak...

Nagyon sokminden kavarog most bennem, eléggé össze vagyok zavarodva érzelmeimben, csak ezt most nincs időm kifejteni. Majd legközelebb!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lylyth.blog.hu/api/trackback/id/tr841114099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása